سرهنگ جمشید باقری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ماموران کلانتری ۱۹ هنگام گشت زنی به سرنشینان یکدستگاه سواری سمند مشکوک شده و پس از استعلام شماره آن از سامانه پلیس در می یابند که خودرو ۲ روز پیش از کرج به سرقت رفته است.

وی اضافه کرد: ماموران به راننده خودروی سمند دستور ایست و خروج از وسیله نقلیه می دهند که آنها به سرعت خودرو افزوده و از محل متواری می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان افزود: خودروی سمند با نزدیک شدن به سه راهی شهرک فرهنگیان و گیر کردن در ترافیک، برای عبور از ترافیک با چند دستگاه خودروی برخورد کرد.

سرهنگ باقری ادامه داد: ماموران کالانتری ۱۹ با استفاده از قانون به کار گیری سلاح و شلیک چند تیر، خودروی سارق را متوقف کرده و سارقان را دستگیر کردند.

وی گفت: ماموران در بازرسی از خودروی سارقان سه عدد پلاک مسروقه، ۱۰ دستگاه گوشی تلفن همراه، ۲ دستگاه دریل شارژی، دستگاه پرچ پلاک، چند قطعه سلاح سرد، ۵۰ میلیون ریال وجه نقد و مواد مخدر تریاک کشف و ضبط کردند.

18 باند سرقت در نیمه نخست امسال متلاشی شدند و یک هزار و ۳۰۰ سارق از ابتدای سالجاری تا پایان شهریور در این استان شناسایی و دستگیر شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.