سرهنگ بزرگعلی نوری روز چهارشنبه در تشریح این خبر گفت: ماموران پاسگاه انتظامی صالح آباد شهرستان بهار حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری در مسیر همدان – سنندج به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون، ۱۵۰ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز قانونی را به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان کشف کرده و در این ارتباط یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

کشف زمین خواری در فامنین

فرمانده انتظامی فامنین گفت: خبری مبنی بر اینکه یک هکتار از اراضی ملی واقع در یکی از روستاهای شهرستان فامنین توسط فردی از اهالی به صورت غیر قانونی تصرف و زیر کشت رفته به پلیس اطلاع رسانی شد.

سرهنگ علی حسن حیدری افزود: پس از شناسایی این فرد با همکاری اداره منابع طبیعی شهرستان نامبرده به اتهام زمین خواری دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه بنا به نظر کارشناسان رسمی منابع طبیعی ارزش این زمین ۵۰ میلیون تومان برآورد شده است، افزود: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف سوخت قاچاق در فامنین

فرمانده انتظامی فامنین بیان کرد: روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در جاده فامنین - تهران به یک وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ علی حسن حیدری افزود: در بازرسی از این خودرو، یک هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و یک متهم در این خصوص پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

دستگیری چهار سارق در رزن

فرمانده انتظامی رزن گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ علی زنگنه افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اقدامات تخصصی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی، مخفیگاه ۲ سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ زنگنه خاطر نشان کرد: در عملیات دیگری ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ نیز مخفیگاه ۲ سارق باغات و انباری را شناسایی و آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی رزن گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف فوتی در جاده همدان - رزن، ماموران انتظامی به همراه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

سرهنگ زنگنه افزود: در بررسی ها مشخص شد، یک دستگاه سواری تندر ۹۰ با چهار سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده و در این حادثه راننده خودرو در دم فوت و سه سرنشین مصدوم این سانحه به بیمارستان منتقل شدند.

وی اضافه کرد: کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه و خستگی و خواب آلودگی اعلام کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.