بهروز کارخانه‌ای روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: بیشترین میزان اسکان زائران مربوط به پایگاه‌های هلال‌احمر اسدآباد با پنج هزار و ۳۱۴ زائر و شهرستان همدان با چهار هزار و ۸۲۸ مسافر است.

وی افزود: همچنین شهرستان نهاوند با اسکان یک هزار و ۴۲۰ زائر، کبودراهنگ یک هزار و ۲۳۴ و ملایر با ۶۰۰ زائر در راه مانده در رتبه های بعدی قرار دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان یادآوری کرد: تمامی پایگاه های امداد جاده ای این استان پیش از آغاز پیاده روی اربعین به امکانات گرمایشی و امکانات مورد نیاز تجهیز شدند.

کارخانه‌ای بیان کرد: در طرح اربعین تیم‌های هلال احمر به ۲۳۰ مصدوم امداد رسانی کردند که ۷۴ تن از مصدومان به علت شرایط نامطلوب جسمی به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: تیم های عملیاتی هلال احمر در ۱۴۱ ماموریت، آمبولانس ها در ۷۶ ماموریت و خودروهای نجات تیپ یک و ۲ در ۹ ماموریت امدادی حضور یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان درباره سهم سوانح رانندگی از ماموریت های معاونت امداد و نجات هلال احمر توضیح داد: نیروهای این جمعیت در صحنه ۶۰ سانحه رانندگی شامل ۳۵ واژگونی، هفت مورد انحراف از مسیر اصلی و ۱۸ مورد سایر سوانح رانندگی حضور یافتند.

کارخانه‌ای اضافه کرد: در این مدت به ۱۷۴ تن در سوانح رانندگی همدان امداد رسانی شد که ۶۰ تن از مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.