بیست و پنجمین دوره مسابقات لیگ شطرنج باشگاه های استان همدان در حالی از روز جمعه هفته جاری آغاز می شود که بزرگترین لیگ بین استان های غرب کشور به شمار می رود.

هیات شطرنج استان همدان در راستای ارتقای سطح کیفی شطرنج استان و ترغیب و تشویق ادارات، سازمان ها، کارخانجات و همچنین آمادگی بازیکنان، اقدام به برگزاری مسابقات شطرنج قهرمانی باشگاهی در قالب لیگ استانی کرده است.

این مسابقات در یک جدول و در ۱۱ دور به روش سوئیسی برگزار می شود و  تیم های هیات شطرنج ملایر، نوجوانان ملایر، غرب پارس ملایر، آچمز، گلرخ، هدف، ققنوس، آکادمی شطرنج کوشان، فیشر، شاهین، رویال، پرسپولیس، تک رخ، نظام مهندسی، رخ اِی (A)، رخ بی (B)، بانوان رخ اِی (A)، بانوان رخ بی (B)، نوجوانان رخ اِی (A)، نوجوانان رخ بی (B)، نوجوانان رخ سی (C)، نوجوانان رخ دی (D)، نونهالان رخ اِی (A)، نونهالان رخ بی (B)، نوجوانان بهار و ماهرخ شرکت دارند.

شطرنجبازان نخبه و دارای رتبه های برتر ملی و بین المللی در قالب این تیم ها در لیگ شطرنج همدان حضور می یابند.

براساس تصمیم کمیته اجرایی مسابقات، به نفرات اول تا سوم میزهای شش گانه مدال و حکم قهرمانی اهدا و به نفر اول میزهای شش گانه نیز هرکدام یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اعطا می شود.

تمامی قوانین فیده و بخشنامه های فدراسیون شطرنج کشور در این رقابت ها اجرایی خواهد شد و هر تیم متشکل از ۶ بازیکن است که بر روی چهار میز اصلی و ۲ میز ذخیره به رقابت می پردازند.

همدان ۵۰۰ شطرنجباز فعال و رسمی دارد.

۷۵۲۰/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.