مصطفی آزادبخت روز دوشنبه در آئین آغاز به کار رسمی موکب حضرت فاطمه الزهرا(س) ملایر افزود: ۱۶ موکب نیز در کشور عراق برپا شده و در حال خدمت‌رسانی به زائران اربعین هستند.

وی بیان کرد: طبق آمارهای ارائه شده تعداد افراد ثبت نام شده در سامانه سماح و میزان تردد زائران امسال نسبت به سال گذشته بیش از ۲ برابر شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با اشاره به تجهیز چهار مکان در مرکز استان برای اسکان اضطراری زائران اربعین افزود: نیمی از موکب‌های برپا شده در سطح استان مکان‌های مناسبی را برای اسکان زائران اربعین در نظر گرفته‌اند که از این لحاظ مشکلی نداریم.

آزادبخت با تقدیر از مشارکت‌های مردمی، نیکوکاران، مسئولان موکب‌ها و دستگاه‌های اجرایی در ارائه بهترین خدمات به زائرانی که از محورهای ارتباطی استان همدان برای ورود به کشور عراق تردد می‌کنند تاکید کرد: در هر نقطه از استان خدمات‌دهی به زائران عالی است و ارزیابی کار مردم سخت است.

وی با بیان اینکه مردم انقلابی و ولایت مدار استان همدان همیشه و در تمامی عرصه‌ها پای کار هستند گفت: مردم رکن اصلی نظام و انقلاب هستند و باید آنها را ولی نعمت خود بدانیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان ادامه داد: برای به ثمر نشستن انقلاب ۲۵۰ هزار شهید دادیم تا به اقتدار کنونی رسیدیم و افتخار می‌کنیم که امروز نظام اسلامی توانسته یک خیزش اجتماعی ایجاد کند.

آزادبخت با تاکید بر اینکه نباید خون شهدا، جانفشانی مردم و ولایت فقیه را که به بهترین شکل جامعه را هدایت کرد، فراموش کنیم افزود: امروز اربعین حسینی(ع) یکی از نشانه‌های ظهور حضرت امام زمان(عج) است که با حضور میلیونی عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) تحولی عظیم در اربعین آغاز شده است.

وی سابقه مردم ملایر را در تمامی عرصه‌های انقلاب، درخشان و یکی از شهرهای برتر استان در خدمت رسانی به مردم دانست و بیان کرد: از مردم ملایر همواره صدای وحدت و هماهنگی بلند می‌شود و بهترین خدمت را در برپایی موکب‌های اربعین و خدمت‌رسانی به زائران دارند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد: در هر جایگاهی مردم را به عنوان صاحبان اصلی انقلاب تکریم کنید و با ارائه کارها و اقدامات بی نظیر به مردم نباید از قافله عقب بمانیم.

آزادبخت اظهار داشت: اربعین حسینی(ع) باید هر سال پررنگ‌تر و باشکوه‌تر برگزار شود و امروز با توجه به توطئه‌های پی در پی دشمنان، راهی جز ایستادگی و مقاومت نداریم و رمز ماندگاری و موفقیت تبعیت از رهبر معظم انقلاب و تکریم مردم است.

امسال همزمان با اربعین حسینی ۶ موکب در شهرستان ملایر برپا شد که موکب حضرت فاطمه الزهرا(س) یکی از بزرگترین موکب‌های استان همدان است که در محور ملایر به اراک در ورودی بهشت هاجر این شهر دایر شده است.

۷۵۲۸/۲۰۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.