سردار بخشعلی کامرانی صالح روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح همدان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی بیان کرد: هفته ناجا فرصتی است که بخشی از تلاش و مجاهدت های پرسنل و  همکاران انتظامی در حوزه های مختلف را بازگو کرد.

وی افزود: در این هفته راهکارهای استفاده از ظرفیت های مردمی و سایر دستگاه ها برای ارتقای امنیت پایدار مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: شعار امسال هفته ناجا "پلیس هوشمند و امین مردم" نامگذاری شده که با توجه به رخدادها مختلف جهان و ایران به طور حتم پلیس باید حرفه ای و هوشمند باشد.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: بیشترین سرمایه‌گذاری پلیس در حوزه پیشگیری اجتماعی متمرکز شده چرا که اگر اطلاع رسانی و آگاه سازی به خوبی صورت گیرد ۶۰ درصد جرائم قابل کنترل است. 

وی با عنوان اینکه حرفه گرایی و استفاده از نخبگان در اولویت کاری پلیس قرار گرفته است ادامه داد: به همت عوامل پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات، ۸۰ درصد جرائم فضای مجازی کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: همدان جزو سه استان برتر کشور در حوزه برقراری امنیت بوده که کسب این رتبه نتیجه تلاش مجموعه شورای تامین، نیروهای مسلح و قضایی و دیگر نهادهای مسئول است، 

سردار کامرانی صالح درباره عملکرد ۶ ماهه سالجاری پلیس مواد مخدر اظهار داشت: انهدام ۴۱ باند، کشف سه تن و ۱۵۰ کیلوگرم انواع موادمخدر و دستگیری پنج هزار تهیه و توزیع کننده بخشی از عملکرد این مجموعه است. 

وی از دستگیری ۳۰۰ سارق در سال جاری خبر داد و اضافه کرد: در حوزه قاچاق کالا نیز یک هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال کالا کشف و ضبط شده است.

۷۵۲۶/۲۰۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.