به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ نمایش به شرح حال فردی به نام علی گندابی که یکی از گنده لات های مشهور همدان است می پردازد، وی در یکی از شبهای محرم با وجود مستی فراوان در ورودی شهر با شیخ حسن واعظ برخورد می کند، وی او را وادار می کند که روضه ای برایش بخواند، همین امر سبب دگرگونی وتوبه او می شود، او پس از توبه به زیارت حضرت ابا عبدالله(ع) مشرف شده و در نهایت پس از مرگ درصحن حضرت امیرالمومنین(ع) به خاک سپرده می شود.

سید محمد جواد کبودرآهنگی، کارگردان پیشکسوت کشور در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان با اعلام اینکه بعد ازچهار سال اجرا نمایش در همدان، تهران وشهرهای مقدس نجف و کربلا، مجددا امسال در قالب نهمین دوره تئاتر صاحبدلان نمایش در شهرستان بهار به اجرا در آمد، افزود: این نمایش، از 12 الی16مهر ساعت 18/30در محل تالار فجر شهر همدان جهت عموم به روی صحنه رفته است.

وی با اشاره به اینکه مقدمات اجرای نمایش درشهر مقدس مشهد فراهم شده است، خاطرنشان کرد: در هرصورت تلاش گروه این است که همه ساله در ایام محرم وصفر این نمایش تاثیرگذار در شهرستانهای استان واستانهای دیگر کشور به روی صحنه برده شود تا شاید این گروه هنری نیز بتواند، اندکی از دین خود را به سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) ادا نماید.

استاد کبودرآهنگی در پاسخ به این سوال که آیا عوامل نمایش درطول این چهارسال تغییری کرده است، گفت:
البته طبیعی است که در یک تیم 20 نفره همه عوامل و بازیگران نمیتوانند همیشه باشند، اما هسته اصلی همیشه پای کار بوده وتعدادی از بازیگران نیز جایگزین شده اند، حتی خود من هم گاهی بجای یکی ازنقش ها بازی می کنم.

وی از حمایت های معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان و مدیریت تالار فجر که در زمینه سالن و تبلیغات همه ساله آنها را یاری می رسانند سپاسگزاری کرد و گفت: از تمامی همکارانم که بدون چشم داشتی کار را به اجرا می رسانند، قدردانی می کنم.

اسامی و عوامل نمایش"واگویه های علی گندآبی"

بازیگران: سهراب نیک فرجاد، سید مهرداد کاووسی حسینی، احمدرضاجلیلوند، یاسر محمدی، سعید باغبان، ندا هادیان، سعید محمودیان، محمد طالبی، سپهر مسافریان، احسان ازادجو، اکبر اسلامی، رضا عزیزی، وحید عبداللهی، یاسر بیگ زاده

مدیران صحنه: آزاده بید مشکی، الهام فراهانی
نور و صدا: زهرا بختیاری، سارا عینی
طراح پوستر و بروشور: مهدیارتوکلی، و سودابه طاهری
تبلیغات مجازی، گروهی

انتخاب موسیقی: سید محمد جواد کبودراهنگی
خواننده تصنیف صحنه هفتم:زنده یادناصرمهرورز

نویسنده و کارگردان: سید محمد جواد کبودراهنگی
دستیار کارگردان: سید مهرداد حسینی کاوسی
مشاورکارگردان: سهراب نیک فرجاد.
کار گروه نمایش بوعلی

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1269228
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.