فرمانده سپاه ناحیه ملایر روز پنجشنبه در آئین بهره‌برداری از واحد مسکونی مددجویان زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: از ۱۷ واحد احداثی، تعمیری و بازسازی مددجویان زیرپوشش، ۱۵ واحد مربوط به مددجویان بهزیستی و ۲ واحد مربوط به مددجویان کمیته امداد است.

سرهنگ سیدجواد حسینی اظهار داشت: اعتباری افزون بر ۷۰۰ میلیون ریال برای تعمیر، مرمت، بازسازی و احداث این تعداد واحد مسکونی مددجویان زیر پوشش هزینه شد که برای تعمیر و بازسازی واحدهای مسکونی مددجویان بهزیستی بدون دریافت تسهیلات از ظرفیت گروه‌های جهادی و خیران استفاده کردیم.

وی ادامه داد: این تعداد واحدهای مسکونی مددجویان در روستاهایی همچون بیغش، گرجایی، موداران، بهاره، حسن کوسج، حاجی آباد، کهریز ناظم، طجر علوی و آبدر تعمیر و بازسازی شده است که در مابقی روستاها نیز این طرح در دست اجرا است.

افتتاح مسکن مددجویان ملایری

فرمانده سپاه ناحیه ملایر اظهار داشت: با توجه به خسارت‌هایی که سیل فروردین امسال به منازل مسکونی وارد کرد، سپاه ناحیه ملایر در قالب گروه‌های جهادی تعمیر، بازسازی و احداث ۷۰ واحد مسکونی را زیر پوشش قرار داد.

سرهنگ حسینی افزود: از این تعداد ۱۵ واحد مسکونی به صورت تعمیری بود که بدون هیچگونه بودجه و اعتباری توسط حوزه‌های مقاومت تعمیر شد.

وی بیان کرد: سه واحد مسکونی تکمیل و به‌زودی بهره‌برداری می شود و عملیات اجرایی مابقی واحدها نیز با سرعت و پیشرفت خوبی در دست اجرا است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: با کمک و حمایت‌های خوب فرمانداری ویژه ملایر، بهزیستی و کمیته امداد توانستیم اقدامات خوبی به مردم و خسارت‌های سیل انجام دهیم.

سرهنگ حسینی ضمن تقدیر از تلاش‌های خالصانه گروه های جهادی در تعمیر و بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیلاب افزود: اقدامات عمرانی در زمینه دیوارکشی، مرمت سقف، کف‌سازی، تعمیر سرویس‌های بهداشتی و ایزوگام در حال انجام است.

فعالیت گروه های جهادی در ملایر

در ادامه این آئین کارگاه میناکاری با ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار و ۲۰ هنرآموز توسط کانون بسیج هنرمندان و بسیج سازندگی در ملایر افتتاح شد.

همچنین از فعالیت گروه‌های جهادی در نقاط مختلف شهرستان و روند تعمیر و بازسازی چند واحد مسکونی مددجویان زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد و یک کارگاه منبت کاری منقش به تمثال شهدا نیز بازدید شد.

۱۴۰ گروه جهادی در قالب ۳۵۰۰ نفر در شهرستان ملایر در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

۷۵۲۸/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.