حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی روز دوشنبه در آیین نواختن زنگ بازگشایی مدارس در دبیرستان شریعتی همدان با اشاره به اینکه امروز باید در شیوه و تکنیک آموزش سرمایه‌گذاری شود، بیان کرد: امروز شیوه یادگیری در اولویت آموزش در سطح دنیا قرار دارد که ما هم باید در آموزش و پرورش به این موضوع توجه کنیم.

 وی با اشاره به اینکه کسب علم در هر زمینه ای همواره از دستورات اسلام بوده است، اظهار داشت: شما جوانان هستید که مدیریت آینده و امروز کشور را باید رقم بزنید.

حجت الاسلام شعبانی موثقی بیان کرد: انسان با کسب علم می‌تواند تحول آفرین باشد و جامعه را به پیش ببرد چراکه بدون علم هیچ جوانی قدرت رو به جلو بردن مملکت را نخواهد داشت.

امام‌جمعه همدان با اشاره به اینکه با تنبلی و مشغول شدن در فضای مجازی، عمر انسان تلف می‌شود، عنوان کرد: خیلی از ما آینده را در پول می‌بینیم، اما این علم است که به عنوان بزرگترین ثروت انسان را به تعالی می‌رساند.

وی تاکید کرد: اگر امروز دیگر بوعلی سیناها، باباطاهرها و عین‌القضات‌ها را کمتر در شهر می‌بینیم به این دلیل است که اولویت کسب پول از علم اندوزی پیشی گرفته است.

حجت الاسلام شعبانی موثقی افزود: علم فقط برای به دست آوردن ثروت نیست بلکه علم انسان را به تکامل می‌رساند.

وی ادامه داد: ما به دانش‌آموزان می‌گوییم درس بخوانید اما آموزش و پرورش باید به بچه ها یاد بدهد چگونه درس بخوانند.

در این آیین که با حضور دکتر غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، استاندار، نمایندگان مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی در دبیرستان شریعتی همدان برگزار شد، زنگ بازگشایی مدارس نواخته شد.
۹۹۰۴/۲۰۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.