مدیرکل ورزش و جوانان همدان روز یکشنبه در نشست هماهنگی برگزاری این همایش گفت: محور همایش‌های پیاده‌روی باید شناساندن ظرفیت‌های بالقوه در سطح استان باشد.

محسن جهانشیر اظهار داشت: برگزاری همایش‌های پیاده‌روی فارغ از ترغیب مردم به ورزش، بهترین فرصت برای معرفی توانمندی های مختلف ورزشی، گردشگری و خدماتی است.

وی گفت: دستگاه ورزش همدان امکانات لازم برای برگزاری باشکوه همایش پیاده روی خانوادگی هفته نیروی انتظامی را فراهم کرده است و مکان هایی برای ثبت نام از مردم برای حضور پرشور در این همایش در نظرگرفته می‌شود.

جهانشیر اضافه کرد: سیاست برگزاری چنین همایش هایی تشویق مردم به حضور گسترده در برنامه های ورزشی و ایجاد زمینه‌های لازم برای فعالیت گسترده ورزش های همگانی در بین آحاد جامعه است.

رئیس هیات ورزش های همگانی همدان نیز با تاکید بر اینکه این همایش به صورت مستقیم از شبکه ملی پخش می‌شود، گفت: سال قبل سیمای مرکز همدان هزینه ای را دریافت کرد اما باید توجه داشت که این همایش آبروی استان است و توان پرداخت چنین هزینه هایی وجود ندارد.

هادی سبزواری افزود: همدان پیشینه طولانی در برگزاری همایش های بزرگ پیاده روی خانوادگی دارد و از فرمانداران، بخشداران و دهیاران می خواهیم که در اجرای باشکوه چنین همایش هایی در سطح استان مشارکت کنند.

وی بیان کرد: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی گرامیداشت هفته نیروی انتظامی دوازدهم مهرماه جاری از تقاطع پژوهش و مسیرهای منتهی به مجتمع تفریحی توریستی عباس آباد همدان برگزار می شود و صدها جوایز ارزنده در نظر گرفته شده است.

سبزواری اضافه کرد: همدان در برگزاری همایش های پیاده روی جزو استان های پیشرو در کشور است و حضور گسترده مردم را شاهد هستیم.

وی خواستار استفاده از تشکل های مردمی در برگزاری باشکوه این همایش شد و افزود: انباشته شدن زباله یکی از دغدغه‌های اصلی این همایش است که تشکل های مردمی مرتبط با این مساله می توانند کمک شایانی داشته باشند.

معاون توسعه ورزش همدان نیز در این نشست گفت: برگزاری باشکوه همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی نیاز به مشارکت و همکاری خوب دستگاه های اجرایی دارد.

عباس قهرمانی افزود: این همایش ها به صورت مستقیم از شبکه سراسری پخش می شود و همه باید در راستای برگزاری مطلوب آن جهادی عمل کنند.

وی اضافه کرد: استانداری، فرمانداری، ارگان هایی نظیر صدا و سیما، هلال احمر، علیصدر، نیروی انتظامی، دستگاه ورزش، آتشنشانی و آموزش و پرورش نقش محوری در برگزاری مناسب این همایش ایفا می‌کنند.

قهرمانی با اشاره به عزم دستگاه ورزش در مشارکت مطلوب در این همایش گفت: انتظار همکاری گسترده صدا و سیما در تبلیغات مطلوب این همایش داریم.

آخرین همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی استان همدان تابستان امسال به میزبانی شهرستان ملایر برگزار شد.

۷۵۲۰/۲۰۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.