پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان برای برقراری نظم ترافیکی و پیشگیری از بروز گره های ترافیکی و تصادفات احتمالی ، محدودیت های ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورای و مراسم سوم عاشورای حسینی را اجرا می کند.

در روزهای تاسوعا، عاشورا و سوم عزاداری حسینی، تردد تمامی خودروها شخصی، عمومی و موتورسیکلت از خیابان های منتهی به میدان حضرت امام خمینی (ره) از ساعت هشت صبح تا پایان مراسم و عبور دسته های عزاداری ممنوع است.

پلیس اجازه تردد تمامی خودروها از سمت میدان فردوسی ، میدان آرامگاه بوعلی، میدان شریعتی، میدان فلسطین، میدان عین القضاه ،میدان شهدا ، سه راهی انبار نفت به سمت محدوده مرکزی و میدان امام(ره) نمی دهد.

همچنین محدودیت های موقت در میدان سپاه، میدان باباطاهر، تقاطع جانبازان، میدان امام حسین، میدان جهاد در زمان عبور دسته های عزاداری اجرا می شود.

پلیس راهور از شهروندان خواست از پارک خودرو در مسیر خیابان های منتهی به میدان حضرت امام (ره) و میدان امام ،میدان امام زاده عبدالله، میدان شریعتی، میدان فردوسی، میدان مفتح و میدان آرامگاه بوعلی خودداری کنند، در غیر اینصورت خودرو توسط جرثقیل به پارکینگ منتقل می شود.
 

به منظور تامین امنیت ترافیکی و جلوگیری از راه بندان در مسیر هیات های عزاداری توصیه می شود در این ایام از خودروهای عمومی استفاده  و از آوردن خودرو شخصی و تجمع در مسیر های اصلی و محل تردد عزاداران خودداری شود.

شهروندان از تردد با موتورسیکلت در مسیر دسته های عزاداری و به خصوص در داخل دستجات خودداری کنند چراکه در صورت مشاهده انجام تخلف توسط موتورسواران، ماموران برابر مقررات با آنان برخورد می کنند.

با توجه به اینکه روز سوم عاشورای حسینی جزء تعطیلات رسمی کشور محسوب نشده و اداره های دولتی باز هستند پیش بینی ترافیک سنگین در سطح معابر وجود دارد  بنابراین درخواست می شود در این روز از سفرهای درون شهری غیر ضروری با خودرو پرهیز و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده شود همچنین شهروندان خودروهای خود را در مسیر حرکت دسته های عزاداری و در محل هایی که موجب ایجاد گره های ترافیکی می شود پارک نکنند.

 محدودیت های اجرا شده در کوچه های منتهی در بلوار مدنی،  خواجه رشید، بلوار کاشانی، خیابان شریعتی و خیابان باباطاهر با موانع فیزیکی اجرا می شود.

۷۵۲۶/۲۰۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.