رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در این آیین گفت: در مرحله اول فعالیت کانون ارزیابی و توسعه مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان همدان شایستگی های عمومی مدیریتی از قبیل تیم و شبکه سازی، تعهد و تعلق سازمانی، مسئولیت پذیری، تفکر تحلیلی و حل مساله، هدفگرایی و هدایت عملکرد، اعتماد به نفس و مردم داری و تکریم ارباب رجوع مورد ارزیابی قرار می گیرد.

منصور رضوانی جلال افزود: در این مرحله تعداد ۶۶ نفر از کارکنان جوان پیشنهادی برای انتصاب به پست های مدیریتی سطح پایه در سازمان جهاد کشاورزی استان و دستگاه های تابعه شامل اداره کل دامپزشکی، اداره کل منابع طبیعی، مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی، مدیریت تعاون روستایی و اداره امور عشایری  ارزیابی می شوند.

وی خاطرنشان کرد: ارزیابی شوندگان در صورت کسب امتیازات لازم و اخذ گواهینامه شایستگی مدیریتی می توانند به پست های مورد نظر منصوب شوند.

رییس سازمان جهادکشاورزی همدان گفت: الگوی شایستگی توسط وزارت جهاد کشاورزی تبیین شده است و بر اساس آن افراد برای تصدی پست‌های مدیریتی باید دارای گواهی شایستگی احراز پست مدیریتی باشند.

وی با بیان اینکه با راه اندازی این کانون، مدیران آینده شناسایی شده و توانایی هدایت و راهبری مجموعه خود را پیدا می کنند گفت: در این طرح تمامی مدیران، کارشناسان مسئول و کارشناسان سازمان در سطوح مختلف مورد ارزیابی قرار گرفته و پس از کسب امتیاز، شایستگی لازم را برای کسب عناوین مدیریتی سطوح بالاتر پیدا می کنند.

رضوانی جلال گفت: برای افراد مورد ارزیابی فعلی نیز دوره های ویژه برگزار خواهد شد و براساس دستورالعمل ابلاغی از ابتدای سال ۹۷ مدیران باید گواهی شایستگی احراز پست مدیریتی را داشته باشند.

گفتنی است سازمان جهادکشاورزی ۶۵۰ نفر نیرو در بخش های مختلف دارد.

۷۵۲۳/۲۰۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.