به گزارش ایرنا، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان البرز در سومین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بیان اینکه این کار به منظور شفافیت و اصلاح روند صدور مجوزها و تسهیل فرآیندهای اداری صورت می گیرد؛ افزود: تمام استعلام ها توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان البرز از طریق سیستم اتوماسیون اداری و بدون مراجعه متقاضی به واحدهای استعلام شونده انجام می شود.

سید مجید موسوی گفت: پاسخ های استعلام از دستگاه های استعلام شونده به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان البرز واصل و پس از تکمیل استعلام ها، پرونده متقاضی به سازمان جهاد کشاورزی استان ارسال می شود. 
موسوی با اشاره به صورتجلسه سومین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز اعلام کرد: بر اساس این صورتجلسه، سازمان جهاد کشاورزی استان جایگزین کارگروه دبیرخانه کمیسیون زیربنایی استان گردیده و تفویض اختیار انجام شده است.

وی در ادامه افزود: پرونده های ارسالی به جهاد کشاورزی استان، بدون طرح در کمیسیون زیربنایی استانداری مستقیماً به فرمانداری ها و بخشداری ها ارسال می شود و برای صدور مجوز ساخت توسط فرمانداریها و بخشداری ها، مجوز جهاد کشاورزی استان مبنای عمل قرار می گیرد.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان البرز با اشاره به اینکه برای صدور مجوز ساخت، ۲ حوزه جایگاه تولید و ابنیه توسط نظام مهندسی کشاورزی از هم تفکیک شده اند؛ اظهار داشت: نظارت تخصصی برای طراحی و ساخت واحدهای تولیدی بخش کشاورزی برعهده ناظران نظام مهندسی کشاورزی است و نظارت بر ابنیه برعهده نظام مهندسی ساختمان می باشد.

وی در پایان از اعمال تخفیف ویژه برای عوارض واحدهای تولیدی از سوی شهرداری ها خبر داد و تصریح کرد: مطابق توافق بعمل آمده با معاونت فنی و عمرانی استانداری البرز، تخفیف ویژه برای عوارض واحدهای تولیدی استان اعمال می شود.

استان البرز دارای ۶۸ هزار هکتار اراضی زراعی  و باغی می باشد.

۶۱۵۶/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.