هوشنگ حیدرنژادیان روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این تسهیلات در قالب ۱۱هزار و ۸۰۰  فقره پرداخت شده افزود:  ۹۵ درصد از منابع بانک کشاورزی این استان صرف پرداخت تسهیلات بخش کشاورزی می شود.

وی خاطرنشان کرد: یک هزار و ۴۸۸ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی به استان همدان ابلاغ شده که از این میزان یک هزار و ۴۲۶ میلیارد ریال به تعداد ۳۰۱ فقره پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک کشاوزی همدان با بیان اینکه ۹۶ درصد از تسهیلات ابلاغی اشتغال روستایی استان جذب شده است اظهار داشت: با پرداخت این میزان تسهیلات برای یک هزار و ۱۱۸ نفر اشتغال ایجاد شد.

حیدرنژادیان ادامه داد: ۳۲۳ میلیارد ریال اعتبار ابلاغی استان همدان در تسهیلات اشتغال نهادهای حمایتی بوده که ۴۶۷ فقره به مبلغ ۱۹۳ میلیارد ریال پرداخت شده و ۶ درصد این اعتبارات جذب شده است.

مدیر شعب بانک کشاوزی استان همدان با اشاره به اعتبار خسارت دیدگان سیل امسال، بیان کرد: ۳۶۹ میلیارد ریال اعتبار قرض الحسنه سیل زدگان این استان بوده که سه هزار و ۵۷۳ نفر به سیستم بانکی معرفی شدند که ۶۰۷ نفر به مبلغ ۴۸ میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی افزود: ۸۰۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به خسارت ناشی از سیل استان همدان تخصیص یافته که تاکنون ۳۴ میلیارد ریال به حساب خسارت دیدگان واریز شده است.

حیدرنژادیان با اشاره به خرید گندم از کشاورزان، خاطرنشان کرد: ۳۷۴ هزار تن گندم به مبلغ ۶ هزار و ۴۹۸ میلیارد ریال از کشاورزان استان همدان خریداری شده که تاکنون چهار هزار و ۴۵۸ میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران استان پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان همدان با اشاره به پرداخت ۴۵۹ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در سال جاری گفت: سهمیه این استان در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج ۳۶۹ میلیارد ریال بوده که ۴۵۹ میلیارد ریال در قالب  یک هزار و ۴۸۰ فقره پرداخت شده است.

۷۵۲۳/۲۰۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.