علی اصغر ناظری پور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: برای بهره برداری از طرح های حوزه اقتصادی، کشاورزی، راهداری و خدمات هفته دولت شهرستان درگزین ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی روکش آسفالت امیریه به سمت قروه، سیستم فاضلاب شهر کرفس و پخش آسفالت در معابر ۱۰ روستا را از جمله طرح های مهم شهرستان درگزین برشمرد.

فرماندار درگزین بیان کرد: اجرا و بهره برداری این طرح ها در تمامی نقاط درگزین یکی از مسائل مهم طرح های هفته دولت این شهرستان است.

ناظری پور با تاکید بر مشخص شدن وضعیت طرح های بلاتکلیف این شهرستان گفت: پیگیری برای ساخت گاوداری ۶ هزار راسی در شهرستان و استان به نتیجه رسیده و منتظر رای و نظر شستا و وزارت تعاون کار و امور اجتماعی هستیم.

وی افزود: مکان یابی ، وضعیت آب، زمین، محیط زیست و منابع طبیعی طرح گاوداری ۶ هزار راسی مولد مشخص شده و حتی خاک برداری و گود برداری نیز صورت گرفته است.

فرماندار درگزین اظهار داشت: هشت کیلومتر از کریدور شمالی استان همدان در محدوده  شهرستان درگزین قرار دارد که ۸۰ درصد این طرح با ۱۱۰ میلیارد ریال هزینه، اجرایی شده است.

ناظری پور با بیان اینکه عملیات اجرایی چهار طرح در هفته دولت آغاز می شود بیان کرد: ۲ طرح در شهرک گلخانه ای عمان اجرایی می شود و طبق قرار داد شهرک گلخانه ای کشور شرکت های خدمات رسان ملزم به تامین آب، برق و گاز واحدهای گلخانه ای هستند.

وی اجرای ۲ کیلومتر فیبر نوری و ۱۰ هکتار جنگل کاری توسط اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری را از دیگر طرح های هفته دولت امسال عنوان کرد.

همزمان با هفته دولت، ۷۰۵ طرح با اعتبار حدود ۱۱ هزار میلیارد ریال در همدان بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز شده که با بهره برداری از این طرح ها برای یک هزار و ۲۳۳ نفر در این استان فرصت شغلی ایجاد می شود.

۷۵۲۶/۲۰۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.