سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان از ۲۸ مرداد تا چهارم شهریور سال جاری در بخش های ملی و بین المللی در اصفهان در حال برگزاری است.

با هماهنگی صورت گرفته منتخبی از آثار راه یافته به این جشنواره در همدان نیز اکران می شود تا کودکان همدانی که روزگاری میزبانی این جشنواره را به عهده داشتند، بی نصیب نمانند.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان ۱۰ فیلم از این جشنواره در سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر همدان اکران می شود.

"داستان باغ جادویی" به کارگردانی "آنتون کرینگز" محصول مشترک فرانسه و لوکزامبورگ، "غرغرو وارد می شود" ساخته "آندریاس کوتوریه" از مکزیک، "جزیره گنج" به کارگردانی "حمیدرضا لوافی"، فیلم "اینجا خانه من است" به کارگردانی "خیرالله تقیانی پور"، "قطار آن شب" ساخته "حمید رضا قطبی"، "بیست و سه نفر" اثر "مهدی جعفری"، "منطقه پرواز ممنوع" به کارگردانی "امیر داسارگر"، "تورنادو" ساخته "سید جواد هاشمی" و پویانمایی های "جوانمردان" اثر "علی احمدی" و "بنیامین" ساخته "محسن عنایتی نوش آبادی" از فیلم های جشنواره بین المللی کودک و نوجوان هستند که در همدان اکران می شود.

همدان چندین دوره میزبان جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان بود که به دلایلی نتوانست به این میزبانی ادامه دهد و اجرای این رویداد فرهنگی را به اصفهانی ها واگذار کرد.

۷۵۲۷/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.