استاندار همدان گفت: اصحاب رسانه‌ استان نمونه هستند و با وجود مشکلاتی که دارند خالصانه‌ در کنار ما قدم برداشتند و همه باید قدردان این فرصت و نعمت باشیم.
به گزارش ایسنا، منطقه همدان، سید سعید شاهرخی شامگاه گذشته در مراسم روز خبرنگار استان همدان، عنوان کرد: قطعا بین نقد سازنده با نقدهای مقرضانه که در حقیقت مانع توسعه است، فاصله زیادی وجود دارد و باید در فضایی آزاد، نقدی منصفانه صورت بگیرد و برای توسعه استان همه کمک کنیم.
وی ضمن انتقاد به نگاه تخریبی برخی رسانه‌های استان اظهار کرد: نسبت به جریان خبری استان انتقاد وجود دارد چرا که اگر نگاه به تیتر روزنامه‌ها و سایت‌ها داشته باشیم متوجه می‌شویم بیشتر تیترها منفی هستند این در شرایطی است که در استان دریایی کار مثبت انجام می‌شود پس بهتر است در کنار انتقادات کارهای خوب نیز بیان شوند.
استاندار همدان با بیان اینکه از اولین استان‌هایی هستیم که به علت اهمیت نقش رسانه‌ سند اطلاع‌رسانی استان را تدوین و مصوب کردیم، ادامه داد: وظیفه سند اطلاع رسانی تسهیل کردن جریان خبر در استان است، طی این سند ارتباط نزدیک بین دستگاه‌های مختلف اجرایی با اصحاب رسانه به صورت کمی و کیفی اندازه گیری می‌شود.
شاهرخی افزود: همچنین برای افزایش و بررسی میزان ارتباط مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به اصحاب رسانه به تناسب وظایف و حجم کار مقرر شد هر دستگاه اجرایی در طول سال چند نشست خبری، مصاحبه و تور خبری ویژه اصحاب رسانه برگزار کند.
وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید از ظرفیت اصحاب رسانه در جهت آشنایی با مشکلات جامعه و معرفی اقدامات خود به جامعه در جهت رفاه شهروندان استفاده ببرند، عنوان کرد: خوشبختانه دستگاه‌های اجرایی استان طی سال در جهت اجرای سند اطلاع رسانی نمره قابل قبولی را کسب کردند.
شاهرخی تحقق شعار سال یعنی توجه به اشتغال و تولید و یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را بزرگترین اولویت‌های کشور و استان دانست و گفت: در حوزه توجه به معیشت، اشتغال و رونق تولید اقدامات زیادی انجام شده که قابل عرضه است.
وی با اشاره به برگزاری هفته خبرنگار در استان همدان خاطر نشان کرد: در حقیقت برگزاری هفته خبرنگار در نوع خود حرکت بی نظیری است و در کل کشور ابتکار خاصی محسوب می‌شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.