نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت:  جهاددانشگاهی همدان همچنین می‌تواند با نقش‌آفرینی و توانایی‌های بسیاری که دارد، بهترین ظرفیت برای ارتقاء مدیران قوی و اثرگذار در مسائل دانش‌بنیان باشد.
امیر خجسته در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با بیان اینکه جهاددانشگاهی یک ‌نهاد انقلابی است که از زمان جنگ تاکنون همیشه نقش‌آفرینی کرده است، افزود: جهاددانشگاهی همدان تاکنون توانایی‌های خود را به‌ویژه در جذب نیروهای جوان و نخبه با نقش‌آفرینی‌های علمی بسیار نمایان کرده است.
وی ادامه داد: توجه به جوانان انقلابی و نخبه یکی از رسالت‌های اصلی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است بنابراین جهاددانشگاهی استان همدان با ایجاد تحولات علمی و انجام فعالیت‌های دانش‌بنیان ‌می‌تواند به این مهم دست یابد.
خجسته اشاره‌ای به تأسیس مرکز جامع زنان و درمان ناباروری از سوی جهاددانشگاهی واحد همدان کرد و یادآور شد: این مرکز می‌تواند بستری مناسب برای نقش‌آفرینی و شناسایی نیروهای کارآمد باشد.
وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی همان‌گونه که در هشت سال جنگ تحمیلی نقش‌آفرینی کرده، اکنون قوی‌تر و پیشرفته‌تر از گذشته در حال فعالیت است، تصریح کرد: جهاددانشگاهی همدان با کادر مدیریتی خوبی که ایجاد کرده است، می‌تواند از میان جذب نیروهای جوان و انقلابی، مدیران خوبی پرورش دهد.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری در زمینه جوان‌گرایی، اظهار کرد: جهاددانشگاهی نهادی است که می‌تواند به‌خوبی با جذب نیروهای جوان و کارآمد این امر مهم را به تحقق برساند.
وی اظهار کرد: جهاددانشگاهی همدان همچنین می‌تواند با نقش‌آفرینی و توانایی‌های بسیاری که دارد، بهترین ظرفیت برای ارتقاء مدیران قوی و اثرگذار در مسائل دانش‌بنیان باشد.
خجسته در پایان با تأکید بر اینکه وظیفه اصلی جهاددانشگاهی نخبه پروری و جذب کارآفرینان در سطح استان است، گفت: جهاددانشگاهی توانایی مالی زیادی ندارد اما با توانایی بالایی که در زمینه‌های علمی دارد می‌تواند در عرصه‌های مختلف به‌ویژه صنعت، کشاورزی و رفع مشکلات اقتصادی اثرگذار باشد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.