مهدی جعفری روز شنبه در این باره توضیح داد: طرح وارثین برای دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد که نخبه و برگزیده در المپیادهای علمی، مسابقات قرآنی و جشنواره فرهنگی هنری و افرادی دارای اختراعات و تألیفات علمی هستند در حال برگزاری است.

وی افزود: خودباوری و به فعلیت رساندن استعداد جوانی، ایجاد امید، نشاط و بالندگی در جوانان، تربیت رشد فکری و ایمانی، ایجاد نظم اعتقادی، اخلاقی، فکری منسجم در راستای تعالیم اسلامی از جمله اهداف برگزاری این طرح است.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان ادامه داد: این اردو به‌ منظور تربیت دینی نوجوانان و تقویت روحیه ایمانی و انقلابی دانش‌آموزان به مدت هشت روز در حال انجام است.

جعفری با اشاره به اینکه برگزاری اردوهای مختلف فرهنگی، تفریحی و آموزشی از اولویت‌های مهم کمیته امداد برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت است، عنوان کرد: آموزش‌های فرهنگی، اعتقادی، احکام، خلاقیت، فن بیان، مهارت‌های دوران بلوغ و نشست‌های فرهنگی، شبی با شهدا، محفل انس با قرآن، استعداد سنجی و ظرفیت سنجی دانش آموزان و اجرای برنامه‌های ورزشی و بازدید از بناهای تاریخی استان، بازدید از باغ‌موزه دفاع مقدس از برنامه‌های این اردو است.

۷۵۲۶/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.