عباس صوفی روز شنبه در حاشیه  ملاقات عمومی با مراجعان و شهروندان منطقه دو شهرداری همدان گفت: تلاش شبانه روزی همکارانم در این مجموعه معطوف به گره گشایی از مشکلات شهروندان است و در این راه آنچه در چارچوب قانون باشد وظیفه ما است.

وی با بیان اینکه شهروندان ما مردم منصف و فرهنگمداری هستند اظهار داشت: خواسته های و تقاضاهای شهروندان از مدیریت شهری منطقی و به حق است که شهرداری طبق شرح وظایفی که قانونگذار تعریف کرده، خط مشی ها را تعیین و بر مدار نقشه راه به آن عمل می کند.

شهردار همدان خاطرنشان کرد: سیمای عمومی خدمت در شهرداری باید بر اساس توزیع عادلانه امکانات و خدمات در همه نقاط شهر باشد که در این مسیر عزم جدی بنده و همکارانم همواره جاری است.

صوفی اظهار داشت: مدیران مناطق چهارگانه به حل و فصل مشکلات شهروندان ساکن در مناطق مربوطه می پردازند و هر تعداد که نیاز به هماهنگی های بیشتر و یا نیاز به تعامل بین دستگاهی باشد با ورود شهردار کل در دیدار مردمی مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد.

شهردار منطقه دو نیز گفت: ارتباط بی واسطه با شهردار همدان رضایتمندی عمومی را به همراه داشته است.

حامد جلیلوند افزود: دیدار چهره به چهره باعث زدوده شدن سوء تفاهم ها و افزایش ضریب سلامت کاری در نهاد شهرداری می شود که امیدواریم با نمره قبولی از سوی شهروندان مواجه شویم.

وی اذعان کرد: در ملاقات عمومی امروز ۳۵ نفر از شهرودان مشکلات خود را با شهردار در میان گذاشتند و برای موضوعات مطروحه از سوی مراجعان توسط شهردار همدان تدابیری اندیشیده و یا راهنمایی های لازم انجام شد.

۷۵۲۳/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.