قائم‌مقام کمیته امداد استان همدان گفت: دو میلیارد و 805 میلیون تومان حق بیمه تأمین اجتماعی از ابتدای سالجاری برای 5986 مددجوی تحت حمایت واریزشده است.
قاسم یارمحمدی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با اشاره به اینکه 2590 زن سرپرست خانوار دارای بیمه تأمین اجتماعی هستند، اظهار کرد: از ابتدای سالجاری به ازای هر نفر 376 هزار تومان که درمجموع یک میلیارد و 103 میلیون تومان واریزشده است.
وی بیان کرد: 3036 نفر از مجریان طرح‌های خودکفایی نیز دارای بیمه تأمین اجتماعی هستند که 376 هزار تومان برای هر نفر و برای طرح‌های اشتغال کد 994 به ازای هر نفر 846 هزار تومان حق بیمه واریز می‌شود.
قائم‌مقام کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه افراد تحت حمایت دارای بیمه پس از 10 سال سابقه پرداخت بیمه و داشتن سن 55 سال برای زنان و 60 سال برای زنان بازنشسته می‌شوند، عنوان کرد: 37 نفر از مددجویان این نهاد بازنشسته و از خدمات مستمری تأمین اجتماعی در حال حاضر بهره‌مند شده‌اند.
یارمحمدی در پایان با اشاره به تحت حمایت بودن 759 خانوار سالمند، گفت: در طول سال به این عزیزان که برکت زندگی هستند سبد غذایی، سبد بهداشتی، آموزش‌های مختلف درزمینهٔ تغذیه و بهداشت و انجام معاینات اولیه پزشکی مانند آزمودن فشارخون و قند خون ارائه می‌شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.