مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه 7 میلیارد ریالی 4 برنج فروش متقلب در همدان خبر داد.
به‌گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان، علیرضا حسن پور گفت: 4 نفر به اتهام عرضه خارج از شبکه و تقلب 65 تن و 900 کیلوگرم برنج تایلندی توسط تعزیرات حکومتی همدان محکوم شدند.
وی تصریح کرد: یکی از متهمان علاوه بر جریمه نقدی به ابطال پروانه، تعطیلی 2 ماهه، منع صدور پروانه مجدد تا 2 سال، یادگیری سوره مطففین و احکام شرعی مرتبط با غش در معامله محکوم شد.
حسن‌پور افزود: حسب گزارشات واصله ومراجعه تیم گشت مشترک مقدار 65 تن و 900 کیلوگرم برنج از نوع تایلندی و هندی به ارزش تقریبی 3 میلیارد ریال از انبار این چهار واحد کشف و پرونده‌های جداگانه‌ای به اتهام تقلب و عرضه خارج از شبکه در شعبه هیئت، شعبه هفتم و شعبه اول این اداره کل تشکیل شد.
وی ادامه داد: یکی از محکومین، برنج تایلندی را در کیسه‌های 10 کیلویی برنج مرغوب ایرانی ریخته و به بازار عرضه می‌کرد که علاوه بر جزای نقدی به تعطیلی 2 ماهه، ابطال پروانه کسب، منع صدور مجدد پروانه عمده فروشی تا 2 سال، یادگیری سوره مطففین و احکام شرعی مرتبط با غش در معامله محکوم شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خاطرنشان کرد: محکومین در مجموع در 4 فقره پرونده به 7 میلیارد و 173 میلیون و 680 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.