در این پیکار ها که با حضور ۹۰ تیرانداز از استان های همدان، کردستان و مرکزی به میزبانی شهر همدان برگزار شد، شرکت کنندگان در ۲۳ خط به رقابت پرداختند.

در بخش تپانچه بادی هادی یاسبلاغی از مرکزی قهرمان شد، علی آذرپیر از همدان بر سکوی دوم ایستاد و نوربخش امیری از مرکزی سوم شد.

در رشته تفنگ آقایان نیز رضا امیری و امیر فانی هر ۲ از مرکزی به ترتیب اول و دوم شدند و دانیال شریفی از کردستان عنوان سوم را به دست آورد.

همچنین در تفنگ بانوان، مبینا رنجبران از همدان قهرمان شد، اسرا شریفی از کردستان عنوان دوم را کسب کرد و راحیل عزیزی از همدان در جایگاه سوم قرار گرفت و در تپانچه بادی محدثه کلهر از همدان عنوان نخست را به دست آورد، فائزه خاورمیرزایی از همدان سکوی دوم را کسب کرد و گلاره اورک بختیاری از کردستان مقام سوم را تصاحب کرد.

چهار داور و یک سرداور قضاوت این مسابقات که بزرگترین رویداد تیرانداز در منطقه غرب کشور بود را برعهده داشتند.

 سیدعبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در آیین پایانی این رقابت ها حضور یافت.

رئیس هیات تیراندازی همدان خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات در بزرگترین سالن تیر اندازی مجهز به سیبل الکترونیک غرب کشور در حال برگزاری است.

 وی هدف از نامگذاری این رقابت ها با عنوان جام "همدلی" را همکاری با استان های همجوار در زمینه های مسابقه ای، آموزشی و تمرینی عنوان کرد.

محمودی با اشاره به آماده سازی تیراندازان این استان برای حضور قدرتمند در رقابت های لیگ کشوری گفت: این مسابقات اواخر ماه جاری آغاز می شود و هدف ما حضور موفق در این پیکارها است.

استان همدان ۵۰۰ تیرانداز دارد.

۷۵۲۰/۲۰۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.