به گزارش ایرنا مسعود سلطانی فر روز پنجشنبه در بازدید از ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال گذشته هدفگذاری کرده بودیم 500 طرح ورزشی را تکمیل کنیم که با اختصاص منابع بیش از 700 طرح را تکمیل و بهره برداری کردیم.
وی افزود: در دو سه سال گذشته با توجه به تمرکز خوب دولت بر تکمیل طرح های نیمه تمام، همکاری های مجلس شورای اسلامی و همچنین استفاده از ردیف اختصاصی 27 صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده، موفق به تکمیل و بهره برداری این تعداد طرح ورزشی در کشور شدیم.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به وجود طرح های زیاد ورزشی در استان همدان با پیشرفت فیزیکی مطلوب بیان کرد: هم اکنون حدود 20 طرح ورزشی در این استان در حال تکمیل است که می توانیم بخشی را تا هفته دولت و بخشی را نیز تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسانیم که شامل تعدادی زمین چمن، استادیوم، سالن سرپوشیده و استخرهای مختلف است.
سلطانی فر استادیوم پنج هزار نفری ملایر را یکی از طرح های بزرگ ورزشی استان همدان با پیشرفت فیزیکی 98 درصد عنوان کرد و افزود: امیدواریم این چند درصد باقیمانده نیز بزودی تکمیل شود و پس از ماه رمضان امسال شاهد افتتاح آن باشیم.
وی ادامه داد: ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر تا پایان حدود 200 میلیارد ریال صرف احداث و تکمیل آن خواهد شد که اگر بخواهیم امروز شروع به ساخت چنین مجموعه ای کنیم، بیش از 350 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: به طور قطع استادیوم پنج هزار نفری ملایر پشتوانه خوبی برای ورزش این شهرستان است و امیدواریم این مجموعه زیبا و ارزشمند برای پرورش استعدادهای ورزشی درخدمت جوانان این شهر قرار گیرد.
سلطانی فر درباره طرح استخر سرپوشیده سامن نیز بیان کرد: تکمیل این طرح ورزشی در برنامه وزارت ورزش و جوانان است تا به مرور بتوانیم برای تکمیل این مجموعه اقدام کنیم.
وی ملایر را دارای استعدادهای ورزشی خوبی در رشته فوتبال، کشتی و سایر رشته هایی همچون رزمی و توپی دانست و افزود: این شهرستان کشتی گیران نامداری دارد.
سلطانی فر یادآور شد: در طول 20 تا 30 سال گذشته سرمایه گذاری هایی همچون استادیوم پنج هزار نفری ملایر در خیلی از مراکز استان ها وجود نداشت و امروز شاهد این هستیم که در شهرستان های مختلف استان ها سالن ها و استخرهای زیبای ورزشی ساخته می شود.
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه شرایط خوبی در ورزش استان همدان حاکم است خاطرنشان کرد: با تلاش خوب همکاران ما در اداره کل ورزش و جوانان، حمایت های استاندار همدان و همراهی که توسط نمایندگان این استان انجام می شود، در آینده خبرهای خوشی را برای ورزش استان همدان، شهرستان ملایر و سایر شهرهای استان داریم.
به گزارش ایرنا، «مسعود سلطانی فر» ورزش و جوانان امروز /پنجشنبه/ به منظور شرکت در گردهمایی هیات اندیشه ورزان جوان، دبیران سازمان های مردم نهاد جوان، هیات های ورزشی و جامعه ورزش استان همدان و شرکت در شورای اداری تویسرکان به استان همدان سفر کرد.
بازدید از سالن تیراندازی شهر همدان و ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر و بهره برداری از استخر بانوان شهرستان تویسرکان از دیگر برنامه های وزیر ورزش و جوانان به این استان بود.
شهرستان ملایر دارای بیش از یازده هزار ورزشکاه سازمان یافته است.
7528/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.