مدیر شرکت توزیع برق اسدآباد گفت: امسال با اقدامات انجام شده و مشارکت و همکاری خوب مردم اعمال خاموشی برق در این شهرستان نداشته ایم.
امیرحسین بختیاری در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، اظهار کرد: با مشارکت کشاورزان و تولیدکنندگان در ساعت پیک مصرف برق، مصرف خود را براساس تفاهم نامه با شرکت برق کاهش دادند و یا قطع کردند و نیز قطع خودکار تابلوهای کشاورزی از نقش موثری در عدم اعمال خاموشی های برق در ساعت پیک مصرف برق داشته است.
وی در ادامه با اشاره به شناسایی 200 مورد انشعاب غیرمجاز برق در شهرستان از ابتدای سال تا کنون افزود: این تعداد انشعابات غیرمجاز پس از شناسایی به مراجع قضایی معرفی شدند.
بختیاری تعداد مشترکین برق این شهرستان را اعم از خانگی، کشاورزی و صنایع تعداد 39 هزار مشترک برشمرد و عنوان کرد: با توجه به افزایش دمای هوا و افزایش میزان استفاده از تجهیزات سرمایشی و استفاده تمام ظرفیت کشاورزان شهرستان از خطوط برق و تأسیسات برقی کشاورزی در فصول کشت و‌ کار و در نتیجه افزایش زیاد بار در خطوط برق شهرستان، استمرار برق پایدار، همچنان نیازمند همکاری، صرفه جویی و مصرف بهینه انرژی برق توسط مشترکین بوده تا از پیک برق سالجاری بدون اعمال خاموشی عبور کنیم.
وی یادآور شد: صرفه جویی و مصرف بهینه انرژی برق به ویژه در ساعات اوج مصرف از ساعت 12 تا 16 و از ساعت 20 تا 24 نقش موثری در استمرار برق پایدار مشترکین در این ساعات دارد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.