مشاور رسانه‌ای امام جمعه همدان از ارائه گزارش عملکرد فراکسیون مبارزه با فساد بعد از مطالبه امام جمعه همدان خبرداد و گفت: پیرو مطالبه نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گزارش عملکرد فراکسیون مبارزه با فساد اقتصادی و اداری مجلس توسط رئیس این فراکسیون ارائه می‌شود.
به گزارش ایسنا، منطقه همدان، مسلم مخفی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو تذکر و مطالبه نماینده ولی‌فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه مبنی بر ضرورت  ارائه گزارش نمایندگان مجلس در خصوص مبارزه با فساد "امیر خجسته" رئیس فراکسیون مبارزه با فساد مجلس از آیت‌الله شعبانی درخواست کرد در جلسه‌ای با حضور برخی از ائمه جمعه و مسوولان گزارشی از عملکرد این فراکسیون ارائه دهد.
وی افزود: با موافقت امام جمعه همدان این جلسه با حضور مدعوین پنجشنبه در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان تشکیل می‌شود.
مشاور رسانه‌ای امام جمعه همدان تأکید کرد: پاسخگو بودن مسوولان و نمایندگان در حوزه وظایف و مسئولیت‌ها به مردم موضوعی بسیار مهم و مورد تأکید امام جمعه  است و این مهم در دستور کار و اولویت ایشان قرار دارد.
وی گفت: همانطور که نماینده ولی فقیه در استان مکرر تأکید کرده‌اند تریبون نمازجمعه محل طرح جدی مطالبات مردم است و امیدواریم از این طریق بتوانیم خواسته‌های به حق مردم عزیز را پیگیری کنیم.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.