بخشدار سردرود با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ادارات باید از از هر گونه استفاده از امکانات و ملزومات اداری برای تبلیغات پرهیز کنند.

به گزارش ایلنا، علی حمزه خانی در شورای اداری بخش سردرود با بیان اینکه از هیچ کاندیدی طرفداری نخواهیم کرد، گفت: به همه دستگاه های دولتی سطح بخش سردرود هم توصیه وتاکید می‌کنم با استفاده از امکانات اداری در وقت اداری از تبلیغ کاندیداها پرهیز کنند.

حمزه خانی خطاب به کاندیداهای احتمالی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت از  تبلیغات زود هنگام پرهیز کنند و تمکین به قانون را در اولویت کاری خود قرار دهند.

حمزه خانی دوبانده کردن مسیر دمق-ملابداغ، ایجاد کمپ نمونه گردشگری بغراطی،اتمام پروژه های نیمه تمام در سطح سردرود.وارتقا دهستان بغراطی به بخش را از اولویت کاری خود برشمرد.

وی استراتژی عمرانی سطح بخش سردرود را بلند مدت وکوتاه مدت عنوان کرد و گفت عملیات اجرایی پروژه های کوتاه مدت  از جمله  اصلاح نقاط حادثه خیز و پیچ های خطرناک در حال اجرا است.

حمزه خانی  ادامه داد مصوبه اصلاح  پیچ های ۹۰ درجه آرپادره تا سه راهی اورقین،قادرخلج تا تپه دیبی،غینرجه تا چهاربلاغ،غینرجه تا گندوز را با پیگیری های انجام شده به مرحله اجرا رسیده است.

وی به ترمیم جاده های روستایی،اصلاح شانه خاکی جاده ها تاکید کرد و گفت: اجرای ساخت پل از دمق به چایان که مصوبه شهرستانی آن انجام شده است مناقصه و تعیین پیمان کار این پروژه انجام، و عملیات اجرایی آن  طی چند روز آتی شروع خواهد شد.

بخشدار سردرود به آسفالت ریزی معابر از محل توزیع قیر رایگان پرداخت و گفت: اولویت آسفالت ریزی معابر باید مسیرهای اصلی،محدوده مدارس و مساجد باشد که تردد در انها بیشتر  صورت می‌گیرد.

حمزه خانی با توجه اینکه هیچ کمبودی در تامین کالاهای اساسی وجود ندارد گفت: برای کمک به تنظیم بازار  ۲۰۰ تن برنج در سطح بخش سردرود با قیمت کیلویی  ۵ هزار و ۵۰ تومان توزیع شده است.

وی در ادامه حمایت همه جانبه دستگاه ها بعداز تامین معیشت مردم را حمایت از تولید و ایجاد اشتغال عنوان کرد و افزود با توجه به نامگذاری سال ،تقویت و پشتیبانی از کارگاه های موجود و راه اندازی کارگاه های جدید در اولویت خواهد بود.

علی حمزه خانی اظهار داشت دادگاه سردرود بعلت نبود فضای مناسب به رزن منتقل شده بود که با پیگیری های انجام شده مدرسه شهید میر صادقی برای راه اندازی مجدد دادگاه آماده سازی شده است که به زودی شروع بکار خواهند کرد.

در پایان بخشدار سردرود به نظارت بیشتر به  ثبت نام دانش آموزان،پرکردن اوقات فراغت آنها ،نظارت بهورزان جهت بهداشت محیط  روستاها و آماده باش بودن ایستگاه‌های آتش نشانی برای اطفای حریق‌های احتمالی در مزارع  تاکید کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.