حسین قراباغی روز چهارشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با ایجاد سازمان یا شرکت گردشگری انسجام در شهرداری همدان ایجاد می‌شود و همه فعالیت‌های حوزه گردشگری زیر مجموعه سازمان خواهد شد.
وی اضافه کرد: شهرداری همدان زحمات فراوانی در حوزه گردشگری می کشد اما متاسفانه در ساختار سازمانی جایگاه رسمی برای پیگیری طرح ها و مباحث گردشگری وجود ندارد.
قراباغی خاطرنشان کرد: هم اینک شهرداری‌ های برخی استان‌ها مراوداتی با وزارت کشور پیرامون ماندگاری حوزه گردشگری داشته اند و در همین راستا تاکید داریم که شرکت یا سازمانی زیر نظر شهرداری به نام گردشگری تشکیل شود.
وی یادآور شد: این طرح برای برنامه‌های امسال مصوب شده و شهرداری باید شرکت را تاسیس کند.
رییس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر همدان، تقویت و توجه به صنعت گردشگری به عنوان منبع مالی پایدار و مستمر را به منزله راه عبور از بحران اقتصادی شهرداری ها دانست و گفت: با توجه به رکود ساخت و سازها، توسعه صنعت گردشگری می تواند یکی از راه های رسیدن به درآمد پایدار شهرداری ها باشد.
وی افزود: محدودیت های مالی دولت برای کمک به شهرداری ها نیز باعث شده تا بیش از گذشته ضرورت شناسایی درآمدهای پایدار و جذب سرمایه گذار مورد برنامه ریزی و اقدام قرار بگیرد.
قراباغی بیان کرد: در شرایط خاص اقتصادی حاکم بر کشور، اراده اعضای کمیسیون رفع موانع پیش روی سرمایه گذاران در حوزه مدیریت شهری بوده و در راستای توسعه و پیشرفت شهر تمام توان و تلاش خود را معطوف این مهم خواهد کرد.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.