به گزارش ایرنا، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان روز یکشنبه در آیین رونمایی از محصول یاد شده، گفت: این محصول به طور کامل ایرانی است و محیطی را برای ساخت انواع اپلیکیشن و نرم افزارهای تلفن همراه ایجاد می کند.
مجتبی اسماعیلی با اشاره به اینکه پیش از این شرکت های گوگل، ماکروسافت و اپل اینچنین محصولی تولید کرده اند، افزود: در حال حاضر بسیاری از برنامه ها و نرم افزارها تحت چهاچوب (Freamwork) این سه شرکت طراحی شده اند که امیدواریم «سوادا» جایگزین مناسبی برای آن ها باشد.
وی اظهار داشت: افزایش کیفیت تولید، کاهش زمان تولید، مدیریت نیروی انسانی و انعطاف پذیری از ویژگی های این محصول ملی دانش بنیان است.
اسماعیلی اضافه کرد: محصول «چهار چوب تولید نرم افزار»، توانایی پشتیبانی نرم افزارهای تحت آی.اُ.اس (IOS)، اندروید و وب را دارد.
وی با بیان اینکه نسخه های جدید این محصول هر چند وقت یک بار وارد بازار می شود، ادامه داد: در حال حاضر روی چهارمین نسخه این محصول کار می شود که متناسب با کاربردهای داخل کشور طراحی شده است.
مدیرعامل شرکت دانش بنیان آترین آذین فن آور گفت: به نوعی این محصول به عنوان کارخانه تولید نرم افزار و اپلیکیشن است.
وی عنوان کرد: در حال حاضر یک شرکت در کشور انگلستان ثبت کرده ایم تا بتوانیم با استفاده از برندی اروپایی این محصول ملی را در سراسر دنیا معرفی کنیم.
اسماعیلی اظهار داشت: تاکنون نرم افزار های تولیدی شرکت دانش بنیان آترین آذین فن آور، همچون سرویس های «اکسیر سبز»، «فست اسک»، «تن و من» و «کانکتیفای» تحت این چهارچوب تولید نرم افزار ساخته شده اند.
وی افزود: همدان همچون شهرهای بزرگ ایران صنعتی نیست اما ظرفیت خوبی در حوزه تولید نرم افزار و آی.تی دارد.
مدیرعامل شرکت دانش بنیان آترین آذین فن آور اضافه کرد: با ارتباطی که با دانشگاه های استان داریم هر سال 20 کارآموز از این دانشگاه ها جذب شرکت و پس از پایان دوره کارآموزی وارد بازار کار می شوند.
وی تاکید کرد: با وجود مشکلات اقتصادی، کشور ما ظرفیت های بسیار زیادی دارد و راه اندازی کسب و کار در ایران راحت تر از کشور های اروپایی است.
اسماعیلی با بیان اینکه آینده اقتصاد کشور وابسته به شرکت های دانش بنیان است، عنوان کرد: موتور محرک اقتصاد کشور به شرکت های دانش بنیان بستگی دارد.
به گزارش ایرنا؛ استان همدان 54 شرکت دانش بنیان، 2 مرکز رشد و 118 شرکت فناور دارد.
9904/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.