به گزارش ایرنا، استاندار همدان روز شنبه در آیین معارفه این مدیران گفت: تغییر و تحول در ساختار استانداری و منفک شدن سازمان مدیریت زمینه به وجود آمدن یک معاونت در استانداری همدان را فراهم کرد.
سید سعید شاهرخی افزود: بنابراین استانداری همدان از سه معاونت به چهار معاونت ارتقا یافته و معاونت توسعه مدیریت منابع انسانی تشکیل شد.
وی با بیان اینکه وجود این معاونت در راستای اولویت قرار گرفتن معیشت، اقتصاد و اشتغال است، گفت: این امر یک نیاز جدی بود بنابراین با توجه به شایستگی، توانمندی و آشنایی به کار، «سید محمد میر صفدری» برای تصدی این پست انتخاب شد.
استاندار همدان اضافه کرد: در همین ارتباط «عبدلله امیری» که پیش از این سرپرستی پدافند غیرعامل را بر عهده داشت به سمت مدیرکل اداری مالی استانداری انتخاب شد.
شاهرخی از مدیرکل جدید اداری و مالی استانداری همدان خواست نسبت به حقوق و مزایا و رفاهیات همکاران توجه ویژه ای داشته باشد.
وی همچنین «اسدالله عباس زاده» را به عنوان مدیرکل حراست استانداری معرفی کرد و گفت: این شخصیت از فهم و درک اجتماعی بالایی برخوردار بوده و چهره فرهیخته و فرهنگی است.
استاندار همدان اضافه کرد: با توجه به اهمیت تقویت حوزه امنیتی «مهدی اخوان» که پیشتر در معاونت امور اجتماعی فعال بود به عنوان معاون مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری منصوب شد.
شاهرخی ادامه داد: حوزه امنیتی انتظامی از بخش های حساس است که باید نسبت به پیگیری مسایل شورای تامین و مصوبات این شورا تلاش کند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه توجه به جوانان و بانوان از اولویت های دولت است، «مینو نیکبخت» و «فاطمه قربانی» به ترتیب به عنوان معاون برنامه ریزی فرمانداری های شهرستان بهار و فامنین معرفی شدند.
استاندار همدان ادامه داد: «معصومه باقری» به عنوان اولین معاون زن در فرمانداری بهار منصوب شده بود که هم اینک از توان این بانو در معاونت امور آسیب های امور اجتماعی استانداری بهره گرفته می شود.
شاهرخی اضافه کرد: «حمیدرضا یاری» مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر نیز جای خود را به «مجید درویشی» معاون سابق اداری مالی شهرداری همدان داد و قرار است از یاری در پست های مدیریتی استفاده شود.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.