به گزارش ایرنا، شریف خسروی روز سه شنبه در دیدار با نماینده کارگران در فرمانداری سلسله اظهار داشت: در شرایط فعلی، بنگاه های اقتصادی کشور شرایط مناسبی ندارند و رصد همزمان منافع کارگر و کارفرما امتیازی است که باید در این شرایط دیده شود.
وی افزود: قانون حمایت از تولید امتیازات خوبی به صاحبان بنگاه های اقتصادی داده اما باید به سمتی برود که منافع کارگران نیز تامین شود.
خسروی با بیان اینکه بسیاری از کارگران از پیگیری مطالبات خود واهمه دارند، بیان کرد: اکنون وضعیت اشتغال در کشور مناسب نیست و بازرسان اداره کار به دنبال پیگیری و تامین منافع کارگر و کارفرما باشند.
وی تاکید کرد: اگر بنگاه های اقتصادی وجدان کاری داشته و کالای باکیفیت تولید نمایند یقینا مردم کالای ایرانی را بر کالای بی کیفیت چینی ترجیح می دهند.
فرماندار سلسله با تاکید بر اینکه تولید کار و محصول باکیفیت منجر به جلب اعتماد عمومی می شود، اضافه کرد: هم اکنون عموم شهرداری ها دچار این مسئله هستند اما این امر برای عدم تامین منافع کارگران دلیل نمی شود و هم اداره کار و هم نماینده کارگران باید پیگیر منافع کارگران باشند.
خسروی افزود: کارگرانی که نماینده تشکل کارگری هستند باید آموزش ببینند و آگاهی و آشنایی نسبت به حق و حقوق خود داشته باشند بنابراین انتظار می رود نسبت به آموزش کارگران اقدامات لازم صورت گیرد.
در این دیدار نماینده کارگران مهمترین مشکلات خود را با فرماندار سلسله مطرح کردند.
7265/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.