سردار بخشعلی کامرانی صالح روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: خانمی در بازار همدان و محل سکونتش با معرفی خود به عنوان مسئول خرید مؤسسه خیریه اقدام به کلاهبرداری کرده بود که پرونده اش در اختیار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی همدان قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد این خانم با داشتن نفوذ و آشنایی به نظام سرمایه ای با چندین ماه فعالیت در بازار همدان اجناسی شامل وسایل برقی، پوشاک، مواد خوراکی و غیره را با درصد بسیار پایین تر از بازار تهیه و به بازاریان می فروخته است.
فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: این فرد پس از جلب اعتماد و اطمینان بازاریان، 10میلیارد ریال سرمایه از آنان برای تهیه اقلام دریافت کرده و با همکاری همسرش از همدان متواری می شود.
سردار کامرانی صالح بیان کرد: با توجه به تعدد شاکیان و متواری شدن متهمه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: با تحقیقات و شگردهای پلیسی مشخص شد متهمه به همراه همسرش در یکی از روستاهای شمال کشور به صورت مخفیانه سکونت دارند که با دریافت نیابت قضائی، تیمی از کارآگاهان به محل یاد شده اعزام شدند.
این مقام انتظامی اظهار داشت: پس از حضور ماموران در محل سکونت این کلاهبردار، وی به همراه همسرش دستگیر و به پلیس آگاهی همدان منتقل شد که در بازجویی های به جرم خود اعتراف کرد و با تکمیل پرونده با قرار صادره روانه زندان شد.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.