به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی قزوین، سرهنگ آرش مرادی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: با ارجاع پرونده کلاهبرداری از طریق کارت به کارت، مبنی بر اینکه فردی ناشناس طی تماس تلفنی و با هویتی جعلی اقدام به کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی اضافه کرد: در این پرونده از شیوه و شگردهای ماهرانه برای کلاهبرداری استفاده می شد و بر همین اساس چهار خصوصی نیز در این رابطه شکایت داشتند.
به گفته سرهنگ مرادی با اقدام فنی ماموران پلیس آگاهی قزوین، هویت کلاهبردار حرفه ای در یکی از زندان ها شناسایی و سپس وی به مقر پلیس آگاهی منتقل شد.
این مسئول انتظامی اظهار داشت: متهم ابتدا منکر هرگونه ارتکاب جرم بود اما پس از تلاش ماموران و مواجه شدن با مستندات لازم و دلایل و مدارک موجود لب به اعتراف گشود و به بزه ارتکابی اقرار کرد.
سرهنگ مرادی خاطرنشان کرد: متهم پس از تشریح کامل در خصوص شیوه و شگرد کلاهبرداری به مبلغ 220 میلیون ریال از شاکیان، پس از تکمیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با قرار قانونی دوباره روانه زندان شد.
رییس پلیس آگاهی قزوین در پایان از مردم خواست به توصیه های پلیس در خصوص استفاده از دستگاه های خودپرداز توجه کنند و در صورت وقوع کلاهبرداری هایی این چنینی حتما به پلیس اطلاع دهند.
9925*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.