به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سوم اردیبهشت ماه سالجاری خانمی با شکایتی در دادسرای تهران مدعی شد، پسرش به همراه عروس و نوه اش که به خاطر بدهی زیاد در همدان ساکن شده اند چند روز است که به تلفن جواب نمی دهند و احتمال می رود آنها از طرف طلبکاران ربوده شده باشند.
به گزارش این منبع، با طرح شکایت پرونده به دادسرای همدان ارجاع داده شد و کارآگاهان پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا به این شکایت رسیدگی کنند.
فرد شاکی در اظهاراتش به ماموران گفت: پسرم به همراه همسر و فرزندش برای فرار از دست طلبکاران اواخر فروردین سال جاری از تهران به همدان مهاجرت کردند ولی الان چند روز است که به تلفن پاسخگو نیستند و همچنین وی از چند تماس مشکوک که نشان از یک آدم ربایی داشت خبر داد.
با اخذ شکایت، کارآگاهان با بررسی ها توانستند محل سکونت این خانواده را در همدان شناسایی کنند که البته کسی در آنجا ساکن نبود ولی صاحب خانه تایید کرد چند روز است که مستاجرش در خانه حضور ندارد.
کارآگاهان تحقیقات خود را درباره یافتن خبری از سرنوشت این خانواده آغاز کردند و به وی آموزش دادند که در زمان تماس آدم رباها چگونه رفتار کند تا شک آن ها برانگیخته نشود.
همزمان ماموران خانه را نیز به صورت نامحسوس زیر نظر داشتند تا اینکه مشاهده کردند همسر بدهکار به اتفاق 2 مرد جوان برای انتقال اثاثیه منزل به محل وقوع آدم ربایی مراجعه کردند که تمامی آنها توسط پلیس بازداشت شدند.
همسر بدهکار با دیدن ماموران از 2 مرد همراه خود به جرم آدم ربایی شکایت کرد و گفت: همسرم به زنی مبلغ پنج میلیارد ریال بدهکار است که وی به همراه سه مرد دیگر آنها را از همدان ربوده اند و در حال حاضر در کرج نگهداری می کنند.
وی درباره علت حضورش به همراه متهمان در همدان گفت: به اجبار برای انتقال اثاثیه منزل و گرفتن مبلغ 500 میلیون ریال پول رهن از صاحب خانه به همدان مراجعه کرده است.
با دستگیری 2 متهم که به آدم ربایی با همدستی 2 نفر دیگر اعتراف کردند، مشخصات محل نگهداری گروگان ها در باغی در حوالی کرج شناسایی و ماموران پلیس آگاهی همدان با اخذ نیابت قضائی و با همکاری پلیس آگاهی شهرستان کرج محل را محاصره کردند.
پلیس آگاهی در عملیات ضربتی همه متهمان را دستگیر کرده و ربوده شده ها را بدون کوچک ترین آسیب از چنگال آدم ربایان نجات دادند با این وجود پرونده این آدم ربایی در بازپرسی همدان در حال بررسی و متهمان با قرار قانونی روانه زندان شده اند.
7526/6993
تنظیم: علیرضا جهانگیری**اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.