حمیدرضا متین روز پنجشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری همدان افزود: از این میزان اعتبار نزدیک به 2 هزار و 438 میلیارد ریال در بخش سرمایه در گردش تولید کنندگان، تسهیلات واگذار می شود.
وی اظهار داشت: 2 هزار و 480 میلیارد ریال در بخش بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی و 123 میلیارد ریال نیز اعتبار تسهیلات سرمایه ثابت پرداخت می شود.
متین عنوان کرد: در بخش صنعت، معدن و کشاورزی نزدیک به 240 میلیارد ریال یارانه در نظر گرفته شده است که از این میزان 40 میلیارد ریال در بخش سرمایه در گردش، 190 میلیارد ریال در بخش بازسازی و نوسازی و 10 میلیارد ریال نیز به واحدهای نیمه تمام تخصیص داده شده است.
وی عنوان کرد: از این میزان یارانه 10 میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار نقدی و 15 میلیارد ریال اوراق به سر رسید مهر ماه سال جاری دریافت شده است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت همدان تاکید کرد: در مجموع تاکنون 20 درصد از این تسهیلات به واحدهای تولیدی استان پرداخت شده است.
وی اظهار داشت: برای پرداخت تسهیلات، بانک های صنعت و معدن، آینده و پست بانک به عنوان بانک های عامل معرفی شده اند و تا پایان هفته آینده نیز سه بانک دیگر به آن ها اضافه می شود.
متین افزود: واحدهای تولیدی برای دریافت این تسهیلات از طریق سایت سازمان صنعت، معدن و تجارت ثبت نام کنند تا بر اساس ظرفیت تسهیلات به آن ها پرداخت شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز گفت: امسال یک هزار و 820 میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه بخش گردشگری استان اختصاص یافته است.
علی مالمیر افزود: این میزان تسهیلات در قالب یک هزار و 301 طرح به واحدهای گردشگری واگذار می شود.
9904/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.