سرگرد سیدجواد حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در سانحه نخست که در بلوار بسیج شهر بهار رخ داد خودروی سواری با کودک هشت ساله برخورد کرد.
وی اضافه کرد: این کودک به همراه مادر خود در حال عبور از عرض جاده بود که به یکباره دختر دست مادر را رها کرده و شروع به دویدن می کند.
رییس عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی همدان اظهار داشت: با وجود تلاش راننده خودرو و استفاده از سیستم ترمز برای برخورد نکردن با این کودک اما تلاش ها بی نتیجه ماند و این کودک جان باخت.
سرگرد حسینی از والدین خواست آموزش های ابتدایی نحوه عبور از خیابان، تردد از معابر و عرض خیابان و استفاده از پل ها را به کودکان آموزش دهند.
وی تاکید کرد: همچنین والدین هنگام عبور از عرض جاده دست کودکان را محکم گرفته و اجازه بازیگوشی و حرکت های حادثه ساز به آنها ندهند.
رییس عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی همدان گفت: به علت بروز سانحه دیگری در خیابان جهان نما کودک 12 ساله زیر چرخ های کامیون خاور حامل تانکر آب جان خود را از دست داد.
وی توضیح داد: این خودرو هنگام دور زدن از معبر اصلی به فرعی بود که قسمت پهلو کامیون با سر این کودک برخورد کرد و این پسر پس از بر هم خوردن تعادل زیر چرخ های کامیون قرار گرفت و له شود.
رییس عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی همدان با بیان اینکه تردد کامیون خاور مدل 608 در داخل شهر بلامانع است افزود: تست اعتیاد راننده این وسیله نقلیه در مرحله نخست مثبت بوده اما این تست دو مرحله ای بوده بنابراین نمونه آزمایش برای تجزیه و تحلیل و نظر نهایی در اختیار بهداری انتظامی همدان قرار گرفت.
سرگرد حسینی در ادامه از برخورد یک دستگاه سواری پراید با موتورسیکلت در ملایر خبر داد و گفت: موتور سوار 61 ساله در این سانحه مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
وی افزود: با توجه به شدت جراحت های وارده، با وجود تلاش پزشکان اما موتور سوار جان خود را از دست داد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.