به گزارش ایرنا محمدمهدی شهیدی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر اظهار داشت: از این رقم سهم ملایر بیش از 70 میلیارد ریال بود.
وی با بیان اینکه شبکه های برق بیش از 200 روستای ملایر قدیمی و حدود 40 سال قدمت دارد افزود: در همین رابطه امسال 11 میلیارد ریال از محل عوارض برای اصلاح و بهینه سازی شبکه برق این روستاها اعتبار اختصاص داده ایم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان با اشاره به پیگیری های لازم از طریق توانیر برای اصلاح شبکه فرسوده برق ملایر بیان کرد: پس از سه سال پیگیری مستمر امسال موفق به آغاز مرحله اجرایی آن شدیم.
شهیدی ادامه داد: 34 میلیارد ریال از اعتبارات توانیر و 18 میلیارد ریال نیز از منابع داخلی تخصیص یافته است که در مجموع 52 میلیارد ریال برای اصلاح شبکه برق این شهرستان هزینه خوامی شود.
وی گفت: تاکنون 250 پایه در محل مشخص نصب شده و کابل کشی و اصلاح نصب انشعابات و کنتورها در چند روز آینده انجام می شود و امیدواریم این اقدامات در سایر نقاط نیز به مرحله اجرا برسد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان با بیان اینکه تقویت و اصلاح برق روستاهای استان در اولویت است بیان کرد: طرح مسکن مهر ملایر نیز در برنامه اجرایی این شرکت است و مناقصه آن برگزار شده و طی 2 هفته آینده پیمانکار آن مشخص می شود.
شهیدی احداث مرکز «دیسپاچینگ» جنوب استان همدان در ملایر را از دیگر طرح ها برشمرد و افزود: با توجه به اینکه ملایر به عنوان یکی از مناطق در معرض آسیب استان است، ایجاد این مرکز در زمینه مدیریت و کنترل وضعیت شبکه به ما کمک می کند و امیدواریم تا پایان امسال این مرکز تکمیل و وارد مدار شود.
وی با اشاره به وجود 14 خطوط بحرانی 20 کیلو ولت در ملایر گفت: طبق آخرین آمار سال 96 ملایر جزو شهرستان هایی است که شرایط ناپایدار در خطوط 20 کیلو ولت آن مشهود است.
شهیدی تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا پایان امسال این خطوط باید مدیریت شود و رقمی افزون بر 25 میلیارد ریال برای اصلاح این خطوط برآورد شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان ادامه داد: در حوزه برق شهرستان ملایر سال گذشته 75 میلیارد ریال از منابع داخلی هزینه کردیم و امسال نیز 140 میلیارد ریال طرح در این شهرستان در دست اجرا داریم.
شهیدی با تاکید بر اینکه در لایه های 20 کیلو ولت و فشار ضعیف شهرستان باید اقدامات جدی تر باشد، اظهار داشت: «امیرحسین بادامی» مدیر سابق توزیع نیروی برق ملایر شاخصه های تغییرات بنیادی در این شهرستان ایجاد و در شاخص هایی همچون انشعابات، کاهش تلفات، انرژی توزیع نشده و وصول مطالبات موفق عمل کرد.
وی با تقدیر از زحمات و تلاش های اثرگذار و ماندگار مدیر یاد شده در مدت پنج سال و 6 ماه خدمت وی در ملایر یادآور شد: من به این جابجایی راضی نبودم، چراکه نخستین جایی که ضرر کند، ملایر است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ملایر همچنین از تلاش های «رضا ستوده» به عنوان سرپرست توزیع نیروی برق ملایر تقدیر کرد و گفت: امسال طی 2 مرحله بحران بارندگی و سیلاب در این شهرستان داشتیم که به خوبی مدیریت شد.
شهیدی ضمن تبریک به «فریبرز امیدی» مدیر جدید توزیع نیروی برق ملایر تاکید کرد: وی با توجه به سابقه 24 ساله در مدیریت اجرایی و ستادی این حوزه، باید با استفاده از تجربه و اطلاعات مورد نیاز، ادامه دهنده راه مدیریت سابق برای اصلاح شاخص ها و ارتقای جایگاه این شهرستان باشد.
به گزارش ایرنا، در این آیین از خدمات «امیرحسین بادامی» تقدیر و «فریبرز امیدی» به عنوان قایم مقام مدیرعامل در توزیع نیروی برق شهرستان ملایر منصوب شد.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.