سید رمضان شجاعی کیاسری عصر پنجشنبه در آیین اختتامیه گردهمایی مدیران کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ها و سازمان های تابعه وزارت کشور در همدان، افزود: جنگ اقتصادی و رسانه ای، جنگی است که ترامپ با انتشار مطالبی در توییت خود دنیا را مشوش می کند اما به قول رهبری انقلاب ما هم بیکار ننشسته ایم و باید جنگ رسانه ای را در دست بگیریم.
وی اظهار داشت: روابط عمومی های دیگر باید با تبعیت از روابط عمومی استانداری بسته رسانه ای تشکیل دهند و رسانه ها باید به وظیفه رسانه ای خود عمل کنند.
رییس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور با بیان اینکه رسانه در انعکاس مطالبات افکار عمومی باید با تدبیر عمل کند، ادامه داد: سران سه قوه با تشکیل جلسه ای ستاد اطلاع رسانی کشور را مصوب کرده اند که مسئولیت آن را وزیر کشور بر عهده دارد و رسانه رسمی مملکت باید اینگونه مسایل را اعلام کند.
وی تاکید کرد: رسانه ها باید نظارت داشته باشند چون نماینده افکار عمومی هستند و خط قرمزها را باید بدانند و سیاست های بسته رسانه ای را داشته باشند.
شجاعی کیاسری گفت: روابط عمومی ها رابط بین مردم و دستگاه اجرایی هستند و وقتی مسئولی کار و تلاش می کند این عملکرد مثبت مسئولان را ما باید بر اساس وظیفه به اطلاع مردم برسانیم.
رییس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور با بیان اینکه اگر اطلاع رسانی صحیح انجام نشود کارکرد نظام جمهوری اسلامی زیر سوال می رود، افزود: در قضیه سیل اطلاع رسانی به موقع انجام شد.
شجاعی کیاسری تاکید کرد: رسانه فقط رادیو و تلویزیون نیست، بلکه تورهای رسانه ای را باید راه اندازی کنید تا با انجام کارشناسانه مباحث منتشر شود.
وی ادامه داد: امروزه رسانه ها در خط مقدم همه جنگ های دنیا هستند و امریکا با داشتن سه درصد جمعیت جهان 90 درصد ابزار رسانه دنیا را دارد.
7523/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.