پژمان جعفری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تمامی تجهیزات این بخش توسط اداره اوقاف و امور خیریه ملایر و در راستای اجرای نیت واقف خریداری شده است.
وی افزود: برای بازسازی و تجهیز بخش 25 تختخوابی بیمارستان امام حسین(ع) ملایر بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر افتتاح طرح مسکونی و تجاری میدان جهاد ملایر را از دیگر طرح های قابل افتتاح در ماه مبارک رمضان برشمرد و ادامه داد: این طرح با 6 هزار مترمربع زیربنا شامل 20 واحد مسکونی و هشت واحد تجاری است.
جعفری بیان کرد: در صورتیکه امکان حضور مسئولان سازمان اوقاف و امور خیریه در نیمه ماه رمضان میسر نباشد، بهره برداری از این 2 طرح به عید فطر موکول می شود.
وی با اشاره به برنامه های ماه مبارک رمضان در این شهرستان گفت: طبق سال های گذشته و در راستای اجرای امینانه نیت واقف، همزمان با ماه رمضان و شب های قدر از محل موقوفات سیف الدوله پنج هزار نیازمندان ملایری اطعام می شوند.
جعفری افزود: در صورت اخذ مجوز، بسته های حمایتی نیز در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان این شهرستان توزیع می شود.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکه تمامی بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص این شهرستان در آستانه ماه رمضان غبارروبی شده است ادامه داد: برنامه های محوری این اداره همزمان با ماه ضیافت الهی در 10 بقاع متبرکه اجرا می شود.
جعفری امامزاده عبدالله(ع) ملایر و مهرآباد، امامزاده ابراهیم(ع) طجر سامن، امامزاده علی اکبر(ع) کرکان و تکیه ابوالفضل(ع) ملایر را از جمله امامزادگان شاخص این شهرستان در برگزار برنامه های ماه رمضان و شب های قدر عنوان و بیان کرد: تالار قرآن ملایر نیز میزبان جلسه های قرآنی در این ماه است.
وی همچنین به اعزام مبلغان بومی در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص ملایر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بقعه متبرکه تکیه ابوالفضل(ع) به دلیل آسیب دیدگی ناشی از بارندگی های اخیر در حال تعمیر است.
به گزارش ایرنا، شهرستان ملایر دارای 48 بقعه متبرکه ثبتی و 163 موقوفه است، همچنین 63.5 درصد از اراضی این شهرستان موقوفه است.
7528/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.