به گزارش ایرنا، عباس صوفی روز دوشنبه در نشست ایمنی و حمل و نقل درون شهری افزود: سال گذشته 45 دستگاه سایبان جدید ویژه تاکسی و اتوبوس در همدان نصب شد.
وی یادآوری کرد: 250 هزار نفر سفر در روز توسط ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر انجام می شود و به دلیل ایمنی معابر و وسایل نقلیه تاکنون حادثه ای که منجر به آسیب شود، نداشتیم.
شهردار همدان اضافه کرد: 255 دستگاه اتوبوس در 36 مسیر شهری و سه هزار و 500 دستگاه تاکسی در 60 مسیر شهری به شهروندان خدمات ارایه می ‌کنند.
وی با با بیان اینکه مدیریت شهری در راستای ایمنی معابر و شهروندان اقدامات مختلفی را همچون ایمن‌ سازی، آرام سازی و روان ‌سازی انجام می‌دهد، اظهار داشت: پل عابر پیاده درون شهری با 28 پله برقی و 16 دستگاه آسانسور در راستای ایمن ‌سازی معابر و جلوگیری از بروز تصادفات انجام شده است.
صوفی همچنین به نصب دوربین‌های ثبت تخلف و کنترل سرعت تصویری با همکاری پلیس راهور اشاره و بیان کرد: 48 دوربین در شهر وجود دارد که 38 دوربین فعال است و از 10 دوربین کنترل سرعت پنج دوربین دارای کد تخلف است.
شهردار همدان گفت: در راستای درخواست مردم و به منظور افزایش رضایت مندی شهروندان، مقرر شد سالانه تعدادی سایبان ویژه خطوط تاکسی‌ها و اتوبوس‌های شهر در نقاط مختلف همدان نصب شود.
صوفی اضافه کرد: در سه دهه گذشته 30 دستگاه سایبان در شهر همدان نصب شده بود که هم اکنون تعداد 230 دستگاه سایبان با اعتبار بیش از ٢0 میلیارد ریال و با مشارکت بخش خصوصی در شهر همدان جانمایی شده است.
7523/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.