به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» در آیین معرفی فرمانده جدید پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان به نقش ارزنده این پایگاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن به ویژه در تربیت خلبانان جوان اشاره کرد و اظهارداشت: تجهیز نیروهای مسلح ایران به نیروی ایمان، تقوا و روحیه جهادی، مایه مصونیت در برابر فتنه‌ها و تهدیدهاست و امید به آینده شرط لازم برای حرکت پیش رونده کشور خواهد بود.
فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: وعده نصرت الهی حتمی و قطعی است و دشمن از یاوه گویی‌ها نتیجه ای نمی گیرد.
وی با یادآوری این که در گام دوم انقلاب اسلامی هستیم، گفت: گام دوم انقلاب، عرصه تبلور روحیه انقلابیِ نسلی است که انقلاب اسلامی را به پرچمدار تمدن بزرگ اسلامی تبدیل خواهد کرد.
امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده هوشیاری در برابر حیله‌های دشمن را ضروری دانست و افزود: دشمن با استفاده از تمام ظرفیت‌ها از جمله فضای مجازی با تحلیل‌‌های مغرضانه، تلاش می‌کند واقعیات و دستاوردهای چشمگیر انقلاب اسلامی را کوچک جلوه دهد اما تجهیز به سلاح بصیرت و سواد رسانه‌ای، این نقشه دشمن را هم نقش بر آب خواهد کرد.
وی همچنین بر لزوم یکپارچگی مجموعه نیروهای مسلح و همدلی ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب تاکید کرد و افزود: نیروهای مسلح نه تنها آمادگی پاسخگویی به هرگونه تهدید را دارند بلکه حتی لحظه‌ای اجازه خطور فکر تجاوز و تعدی به مرزهای کشور را به دشمن نیز نخواهند داد.
در این مراسم از خدمات ارزشمند سرتیپ دوم خلبان محمد زال بیگی قدردانی و سرتیپ دوم خلبان رضا خدایی به سمت فرماندهی پایگاه هوایی شهید نوژه همدان منصوب شد.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.