به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار بخشعلی کامرانی صالح بیان کرد: پس از کسب خبری مبنی بر اینکه اراضی ملی یکی از روستاهای فامنین توسط یکی از اهالی این روستا به صورت غیر قانونی تصرف و زیر کشت رفته است، موضوع بررسی شد.
وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی و با همکاری و تعامل با اداره منابع طبیعی شهرستان، این فرد به اتهام تصرف اراضی ملی دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: طبق نظر کارشناسان منابع طبیعی، ارزش این اراضی حدود 2 میلیارد و 700 میلیون ریال است.
سردار کامرانی صالح تاکید کرد: پلیس برخورد قاطع با قانون شکنان و سودجویان از اموال عمومی دارد و با تعامل و همکاری سایر نهادها اجازه سوء استفاده از اراضی ملی را نمی دهد.

** کشف مرغ قاچاق در فامنین
فرمانده انتظامی فامنین گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با اجرای طرح ایست و بازرسی مقطعی از یک دستگاه کامیون، یک هزار و 176 قطعه مرغ قاچاق و بدون مجوز کشف کردند.
سرهنگ علی حسن حیدری با بیان اینکه یک متهم در این خصوص به مرجع قضایی معرفی شد اضافه کرد: ارزش مرغ های کشف شده حدود 500 میلیون ریال است.

** دستگیری خرده فروشان موادمخدر در رزن
فرمانده انتظامی رزن گفت: پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
سرهنگ محمد باقرسلگی افزود: با انجام کارهای دقیق اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی زمان و محل فعالیت این باند شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه چهار تن از خرده فروشان مواد مخدر دستگیر شدند.
وی خاطر نشان کرد: در این عملیات مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

** دستگیری سارقان در ملایر
فرمانده انتظامی ملایر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت از مغازه ای در یکی از روستاهای این شهرستان بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی بخش سامن قرار گرفت.
سرهنگ پاسدار داود علی بخشی افزود: با انجام تحقیقات و به کارگیری شگردهای پلیسی، مخفیگاه متهمان شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه چهار سارق دستگیر و اموال مسروقه کشف شد.
وی تاکید کرد: سارقان همواره دنبال ضعیف ترین استحکامات حفاظتی اموال بوده بنابراین صاحبان اموال با استفاده از تجهیزات بازدارنده می توانند زمینه ارتکاب سرقت را از بین ببرند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.