سرهنگ هادی قزوینه روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: 79 هزار و547 تن در برنامه های پیشگیری از اعتیاد حضور یافتند.
وی اضافه کرد: یکی از اولویت ها و وظایف اصلی پلیس مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر است اما توفیق در این مولفه نیازمند توجه به امر پیشگیری است.
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر همدان ادامه داد: پیشگیری اجتماعی در کاهش تقاضا و در ادامه کاهش میزان عرضه مواد مخدر تاثیر مثبت گذاشته و گرایش به سمت مصرف موادمخدر را کمتر می کند.
سرهنگ قزوینه گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر تعامل مثبت و سازنده با دستگاه ها و نهادها در حوزه پیشگیری دارد تا با آگاه سازی عمومی از آسیب های ناشی از مصرف مواد مخدر بکاهد.
وی افزود: جامعه هدف پلیس قشرهای در معرض تهدید از جمله جوانان و نوجوانان هستند و تجمع این قشر بیشتر در مدارس و دانشگاه ها است.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان اضافه کرد: کارشناسان پلیس مبارزه با مواد مخدر در 170 مدرسه شهر همدان برای آموزش پیشگیری از اعتیاد حضور یافتند.
سرهنگ قزوینه ادامه داد: همچنین سال گذشته در یک اقدامی نو و خلاقانه، 15 جلسه پیشگیری از اعتیاد با هیات های ورزشی از جمله رزمی کاران برگزار شد.
به گزارش ایرنا، 70 باند تهیه و توزیع موادمخدر سال گذشته در استان همدان منهدم و 10 هزار مصرف کننده، تهیه و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.
همچنین در این مدت حدود 6 تن و 300 کیلوگرم انواع موادمخدر در همدان کشف و ضبط شده و علاوه بر این 130 دستگاه خودرو و 38 موتورسیکلت متعلق به قاچاقچیان توقیف شد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.