به گزارش روز سه شنبه ایرنا آیت الله غیاث الدین محمدی با انتشار پیامی، با محکومیت تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، تاکید کرد: امروز قدرت و جایگاه این نیروی مخلص انقلابی بر همگان عیان است.
عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: موفقیت های پی در پی سپاه پاسداران در عرصه های نظامی، امنیتی، فرهنگی، اقتصادی و دیگر بخش ها موجب شده تا رییس جمهوری و دولتمردان نادان آمریکایی نتوانند این عزتمندی و افتخار را تحمل کنند و سعی دارند با عقده گشایی و انجام اقدامات نابخردانه جایگاه سپاه پاسداران را متزلزل کنند.
آیت الله طه محمدی ادامه داد: در حالیکه این قبیل اقدامات نه تنها موفقیتی در پی ندارد بلکه موجب وحدت هر چه بیشتر ملت و مسئولان با یکدیگر می شود.
وی گفت: اقشار مختلف مردم و مسئولان با هر گرایش سیاسی در کنار یکدیگر حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مورد تاکید قرار دادند بنابراین دشمن همواره به یاد داشته باشد که این اقدام های عجولانه و احمقانه هیچگاه راه به جایی نبرده و نمی برد.
عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: سپاه پاسداران نه تنها در قلب ملت ایران بلکه در قلب مردم کشورهای عراق، یمن، سوریه، افغانستان و ... جای دارد و با اقتدار توانسته است پیام انقلاب اسلامی را به جهان ارسال کند.
آیت الله طه محمدی اضافه کرد: این نیرو همچون دوران دفاع مقدس که از جان، مال و ناموس وطن دفاع کرد و جانانه ایستاد، امروز نیز در شهرهای سیل زده کشور با حضور انقلابی و با بصیرت خود و بدون کوچکترین چشم داشتی در حال کمک و یاری رساندن به مردم کشور است.
وی اظهار داشت: آمریکا و سایر کشورهای متخاصم جهان بدانند ملت ایران همواره پشتیبان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادگار زرین خمینی کبیر است و در کنار یکدیگر حمایت قاطع خود را از این دستگاه جهادی و انقلابی اعلام می دارند و هرگز اسیر یاوه گویی های ترامپ نمی شوند.
دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا روز دوشنبه هفته جاری (19 فروردین) با انتشار بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان های تروریستی قرار می دهد.
در پی این تصمیم آمریکا، جمهوری اسلامی ایران هم در اقدامی متقابل، دولت آمریکا را حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام را به عنوان گروه های تروریستی شناسایی کرد.
شورای عالی امنیت ملی ایران با صدور بیانیه ای اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران در اقدام متقابل در برابر اقدام غیرقانونی و نابخردانه آمریکا اعلام می‌کند که رژیم ایالات متحده آمریکا را«دولت حامی تروریسم» و «فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام» و تمام نیروهای وابسته به آن را «گروه تروریستی» می‌داند.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.