محمد مظهری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: انتظار ما از فدراسیون فوتبال نظارت دقیق بر این 2 هفته پایانی رقابت های لیگ 2 است به ویژه بازی حساس این هفته مقابل نیروی زمینی که حکم فینال لیگ 2 را دارد.
وی اضافه کرد: حساسیت این بازی سبب شده تا نیاز به انتخاب داور باتجربه و خوشنام ضروری به نظر برسد و توقع داریم حد امکان از داوران با سابقه و کارنامه دار استفاده شود.
مظهری خاطرنشان کرد: اشتباه داوری چه بسا منجر به از بین رفتن تلاش های یکساله تیم های مدعی صعود و حتی سقوط شود و خواسته همه تیم ها به طور قطع قضاوت های کم اشتباه توسط داوران است.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه پاس همدان افزود: تیم ما امسال از داوری دچار ضررهایی شد و تمام مدارک آن نیز موجود است و حالا که مسابقات در اوج حساسیت قرار دارد، انتظار داریم هم نظارت ها بیشتر شود و همچنین از داوران کاربلد استفاده کنند.
مظهری با انتقاد از رفتار فدراسیون نسبت به تیم نیروی زمینی مدعی شد: برخی دست اندرکاران فدراسیون لطف ویژه به تیم نیروی زمینی تهران داشتند و صدرنشینی آنها با عنایت فدراسیون بوده است.
وی یادآور شد: تیم پاس این هفته درصدد شکست نیروی زمینی و صعود مستقیم به لیگ یک است و با آمادگی کامل در این دیدار مهم حضور خواهیم یافت.
سرپرست پاس افزود: هم اکنون تمرین آماده سازی تیم به صورت منظم در حال برگزاری است و بازیکن مصدوم و محروم نداریم.
وی از اعزام هوادار برای این بازی به تهران خبر داد و اظهار داشت: کانون هواداران باشگاه قرار است چند دستگاه اتوبوس هوادار به تهران اعزام کند.
تیم پاس پنجشنبه هفته جاری و در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در ورزشگاه غدیر تهران مهمان نیروی زمینی این شهر است.
پاسی ها در صورت برتری مقابل نیروی زمینی تهران ، ضمن صدرنشینی در لیگ 2 گام مهمی را برای صعود خواهند برداشت.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.