علیمردان طالبی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از گردنه اسدآباد به ایرنا افزود: با حضور فرماندار اسدآباد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان ظهر امروز بازدیدی از وضعیت این گردنه صورت گرفت.
وی اضافه کرد: به منظور ایمن سازی این محور و پیشگیری از بروز سوانح احتمالی تابلو و علائم ایمنی برای آگاه سازی رانندگان نصب شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان بیان کرد: همچنین با بهره گیری از ماشین آلات راهسازی مخلوط در قسمت های دارای اختلاف سطح پخش و سپس کوبیده و تسطیح شد.
طالبی اضافه کرد: در مرحله نخست ایمن سازی صورت گرفت و پس از مساعد شدن شرایط جوی اعتباری برای ایمن سازی مسیرهای آسیب دیده اختصاص می یابد.
وی اظهار داشت: هم اینک تمامی راه های اصلی فرعی و روستایی این استان باز بوده و تردد در آن جریان دارد و هیچ نقطه ای از استان قطعی آب، برق، گاز و مخابرات نداریم.
طالبی اضافه کرد: پنج تن بر اثر بروز سیلاب جان باختند که مهمترین علت مرگ این افراد بی احتیاطی و بی توجهی به توصیه ها و هشدارهای مدیریت بحران بوده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان نیز در این باره بیان کرد: با توجه به بارندگی های اخیر، آب به زیرسازی نفوذ کرده و موجب سست شدن لایه های خاک شده است.
مصطفی پناهنده افزود: شستشوی خاک و سست شدن لایه های آن موجب تغییر جنس خاک و رانش در سطح جاده و اختلاف سطح شده است.
وی اضافه کرد: تیم های راهداری با بهره گیری از مصالح مورد نیاز از جمله آسفالت سرد اقددام به تسطیح و ایمن سازی این گردنه کردند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: با وجود ایمن شدن مسیر، خطر ریزش سنگ وجود دارد، بنابراین تردد با دقت و ایمنی بالا از این گردنه صورت می گیرد.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.