علیمردان طالبی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طبق بررسی های صورت گرفته احتمال بروز خطر در حواشی رودخانه های گاماسیاب نهاوند، حرم آباد ملایر، سرابی تویسرکان و رودخانه آجین اسدآباد بیشتر است لذا پاکسازی و دیواره سازی این رودخانه ها در دستور کار قرار گرفت.
وی اضافه کرد: با توجه به هشدار هواشناسی در زمینه بارش شدید باران تمامی عوامل و نیروهای ستادی، امدادی و خدماتی این استان در حالت آماده باش قرار گرفتند وهیچ یک از مدیران، کارکنان و کارگران در این استان اجازه مرخصی رفتن ندارند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان اظهار داشت: طبق پیش بینی های هواشناسی، بارش باران تمامی نقاط همدان را فرا می گیرد و این وضعیت در مناطق جنوبی استان شدیدتر است.
طالبی یادآور شد: همچنین کیسه های شن آماده شده تا در صورت نیاز در مقابل درب منازل برای جلوگیری از ورود سیلاب به خانه ها مورد استفاده قرار گیرد.
در اطلاعیه روز جمعه هواشناسی آمده است با توجه به بررسی آخرین نقشه­های پیش­یابی و خروجی مدل های هواشناسی شاهد ورود سامانه بارشی فعال به استان از اواخر وقت شنبه به استان خواهیم بود که تا صبح سه شنبه در استان موجب بارش باران و برف، گاهی وزش باد شدید و رعد و برق و در برخی مناطق تگرگ خواهد شد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.