سید محسن موسوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته به دلیل رطوبت ناشی از بارش های اخیر و تشکیل ابرهای محلی تا 24 ساعت آینده احتمال رگبار پراکنده باران، ریزش پراکنده برف و رعد و برق در آسمان استان وجود دارد.
وی با اشاره به وزش باد در استان افزود: توصیه می شود نکات ایمنی برای نصب تابلوهای تبلیغاتی، بنر و داربست رعایت شود.
موسوی عنوان کرد: به دنبال بارش های چند روز گذشته در استان، دمای کمینه (صبحگاهی) بین یک تا سه درجه سانتی گراد و دمای بیشینه (روزانه) بین 2 تا چهار درجه سانتی گراد کاهش می یابد.
وی تاکید کرد: سامانه بارشی که روز شنبه وارد استان می شود به اندازه سامانه قبلی قدرت دارد و موجب آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها می شود.
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: نهاوند با 9 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و قهاوند و گل تپه با 2 درجه سانتیگراد زیر صفر به عنوان سردترین شهرهای استان در 24 ساعت گذشته گزارش شده اند.
وی اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته نهاوند با 26 میلیمتر، بیشترین بارش را داشته است و ایستگاه هواشناسی همدان 11میلیمتر، تویسرکان 23 میلیمتر، ملایر 22 میلیمتر، فامنین 19 میلیمتر، اسدآباد 18 میلیمتر، کبودراهنگ 11 میلیمتر، رزن 12 میلیمتر و بهار 11 میلیمتر بارش را ثبت کرده اند.
گفتنی است، بر اساس آخرین آمار از ابتدای سال آبی امسال، بارش های استان نسبت به بلند مدت سه برابر افزایش داشته است.
9904/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.