بابک گردان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: چهار میلیون و 693 هزار دستگاه خودرو از 25 اسفند تا ظهر روز گذشته از جاده های این استان تردد کردند.
وی اضافه کرد: تنها در روز سوم فروردین امسال 563 هزار دستگاه خودرو از جاده های این استان عبور کردند که نسبت به سوم فروردین سال گذشته که 498 هزار تردد ثبت شده 13 درصد رشد داشته است.
مسئول مرکز مدیریت راه های استان همدان افزود: 77 دستگاه سامانه تردد شمار در محورهای ارتباطی استان همدان نصب شده است و عبور و مرور خودرو ها را کنترل می کند.
گردان گفت: طبق گزارش دریافتی از 30 دستگاه سامانه نظارت تصویری، هم اینک تردد در جاده های همدان روان و بدون مشکل در جریان است.
وی افزود: با توجه به بارش باران، جاده های این استان لغزنده هستند و در گردنه اسدآباد به علت بارش برف و مه آلودگی رانندگان با محدودیت دید مواجه هستند.
سامانه تلفنی 141 به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی از آخرین وضعیت جاده های کشور است؛ همچنین سامانه پیامکی 1000141 نیز آخرین وضعیت و اطلاعات جاده های کشور را در اختیار مردم می گذارد.
پایگاه اینترنتی www141.ir نیز علاوه بر اطلاعات وضعیت جاده ها، وضعیت جاده ها را به صورت تصویری در اختیار مردم قرار می دهد.
در طرح نوروزی امسال 25 پایگاه و 50 تیم راهداری، 285 خودروی راهداری، 12 دستگاه خودروی گشت و 516 نفر نیرو در استان همدان فعال هستند.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.