به گزارش ایرنا علی مالمیر عصر چهارشنبه در بازدید از ستاد خدمات سفر نوروزی همدان اظهار داشت: تمامی مکان های تاریخی و گردشگری همدان برای بازدید و استفاده مسافران نوروزی مهیا هستند.
وی با تاکید بر رویکرد مسئولان اجرایی استان همدان در افزایش زمان اقامت مسافران نوروزی در همدان بیان کرد: تمامی مراکز اقامتی با امکانات و کیفیت لازم در خدمت مسافران هستند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان با اشاره به گستردگی برنامه های ویژه نوروز در این استان گفت: امسال علاوه بر تداوم راهبرد برگزاری آیین نوروزگاه در 9 شهرستان و روستاهای گردشگری، 500 ویژه برنامه با محوریت سنت و آداب و رسوم کهن نیز اجرا می شود.
مالمیر با اشاره به شروع به کار ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی در سطح استان اظهار داشت: نه تنها در مرکز استان بلکه ستاد خدمات سفر در سطح شهرستانها نیز با مدیریت فرمانداران برای پذیرایی از مسافران تشکیل شده است.
وی اضافه کرد: برای استراحت موقت رانندگان کمپ هایی در نزدیکی شهرها و همچنین کیوسک های اطلاع رسانی و راهنمای گردشگری در ورودی شهرها راه اندازی شده است.
همدان یک هزار و 800 اثر تاریخی و طبیعی دارد که حدود یک هزار اثر تاریخی ان ثبت ملی شده است و سالانه پذیرای حجم زیادی از گردشگران خارجی و داخلی است.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.